Odsad više nećete morati biti registrirani na Facebooku, kako bi koristili njegov Messenger

Messenger odsad funkcionira kao autonomna aplikacija za dopisivanje

FOTO: Facebook

U jeku promjena koje je Facebook u zadnjih nekoliko mjeseci proveo na svom Messengeru, stiže još jedna novost. Naime, od danas više ne trebate biti registrirani na Facebooku kako biste mogli koristiti Messenger.

Iako se Facebook i Messenger savršeno nadopunjavaju, iz kompanije su shvatili da je činjenica da se može razgovarati s ljudima na Facebooku poprilično ograničavajuća za Messenger. Ma koliko oni to htjeli, ipak nisu baš svi ljudi na Facebooku. Stoga se, u svrhu daljnjega rasta Messengera, sad njime mogu koristiti i ljudi koji nisu Facebookovi registirani korisnici.

Messenger je nova društvena mreža

Nakon što ga je u potpunosti odvojio od svoje glavne aplikacije, Facebook je Messengeru tijekom nekoliko mjeseci dodao i mnoge druge karakteristike, koje uključuju video pozive i igrice. Sve to očigledno čine kako bi Messenger napravili glavnom aplikacijom za dopisivanje.

Tako gledano, Facebook Messengeru zapravo znatno otežava stvari. Više ljudi ima broj mobitela, nego račun na Facebooku, pa su iz kompanije to odlučili iskoristiti za registraciju budućih Messengerovih korisnika. Messenger je, evidentno, zapravo nova društvena mreža. Ponešto drugačija od Facebooka, ali autonomna.

Naglašavaju prednost spajanja dviju aplikacija

Međutim, iz Facebooka i dalje nastoje ukazati kako je spajanje dviju aplikacija zapravo dobra stvar. “Za one koji imaju račune na Facebooku, postoji mnogo prednosti kad se putem njega prijavljuju na Messenger”, objasnio je Louis Boval, Facebookov inženjer, najnoviju promjenu. “Ljudi se mogu jednostavno dopisivati sa svojim prijateljima i kontaktima s Facebooka, mogu pristupiti svojim porukama i iskoristiti pogodnost korištenja Messengera na mobilnim uređajima, webu i tabletima”, dodao je.

Situacija je, zapravo, poprilično zapetljana

Međutim, to baš i nije tako, posebice ukoliko se uzme u obzir činjenica da Messenger sad ima i svoju internetsku domenu, u koju se može upisati broj telefona, a on onda povlači sve kontakte iz imenika. S druge strane, Facebook je kupio WhatsApp, koji je već vrlo dobro prihvaćena aplikacija, koja odavno nudi ono što oni sad žele ponuditi u Messengeru. Taj je dio također nejasan, ali iz kompanije uvjeravaju kako neće doći do sukoba između dvije platforme, nego da svaka ima svoj potencijal za rast.

WhatsApp je vrlo ogoljena aplikacija za razmjenu poruka, bez reklama, koja se najviše koristi u Aziji, Južnoj Americi i Europi. Messenger je puno šareniji i više se koristi u SAD-u. Bit će zanimljivo pratiti razvoj.