Ona Pokemon igrica suludo je uspješna, izgleda da će po broju korisnika uskoro prestići Twitter

U dva dana skinulo ju je 5,16 posto korisnika Androida u Americi

Ogromna popularnost Nintendove Pokemon Go igre za mobitele ostvarila je apsolutno fantastične rezultate po svim relevantnim pokazateljima, a vrtoglavim rastom broja dnevno aktivnih korisnika opasno se približila Twitteru.

Pokemoni su jedna od najuspješnijih franšiza u povijesti, a u verziji za mobilne uređaje igra se bazira na korištenju tehnologija proširene stvarnosti, odnosno (tzv. augmented reality). Funkcionira tako da igrači tijekom šetnje ili vožnje javnim prijevozom istovremeno skupljaju digitalne Pokemone, treniraju ih i bore se s Pokemonima drugih igrača.

Popularniji od Tindera

Prema podacima koje je objavio SimilarWeb, samo dva dana nakon izlaska aplikacije, na svoje ju je uređaje instaliralo 5,16 posto svih korisnika Androida u Sjedinjenim Američkim Državama.

Za usporedbu, Pokemon Go je dan radnije, dakle dan nakon lansiranje aplikacije, već bio instaliran na više Androida u Americi nego Tinder, jedna od najrasprostranjenijih mobilnih aplikacija za upoznavanje i dejtanje.

v-twitter

Osim broja instaliranih aplikacija, broj dnevno aktivnih igrača Pokemon GO-a također je u svega nekoliko dana nevjerojatno narastao, i kako sada stvari stoje, trebat će mu još svega par dana da brojem dnevno aktivnih korisnika prestigne Twitter.

U nekoliko dana prestići će Twitter

Naime, više od 60 posto korisnika u SAD aktivno je svaki dan, što znači da oko tri posto svih korisnika Androida u Americi aplikaciju Pokemon Go koristi svakoga dana.

v-twitter

Gledajući metriku koja se odnosi na broj dnevno aktivnih korisnika aplikacije, Pokemon Go će s ovim trendom rasta u sljedećih nekoliko dana sasvim sigurno prestići Twitter, čiji broj dnevno aktivnih korisnika iznosi svega oko 300 milijuna.

time-v-social

Još jedan impresivan pokazatelj je količina vremena koju igrači svakoga dana provedu u aplikaciji. Prosječno vrijeme korištenja aplikacije je 43 minute i 23 sekunde dnevno, što znači da su već pretekli Whatsapp, Instagram, Snapchat i Messenger.

Pokemon Go je besplatna aplikacija koja zarađuje od kupovina unutar igre, a u samo nekoliko dana od lansiranja, brojem downloada i prihodima izbila je u sam vrh aplikacija dostupnih u App Storeu.

https://twitter.com/masterem15/status/750624197496348673

Iako je prvotna verzija mobilne igre bila dostupna samo za tržišta SAD-a, Novog Zelanda i Australije, ljudi u drugim dijelovima svijeta snašli su se na azličite lokacije, pa je vlasnici iPhonea mijenjali svoju lokaciju u postavkama iTunes računa, a promet na apkmirror.com, servisu za preuzimanje Android aplikacija koji je jedano od glavnih alternativa Google Playju je eksplodirao, od 600 tisuća posjeta koliko je imao dan prije puštanja aplikacije, na preko četiri milijuna posjeta na dan lansiranja.