Prijelazom na novo programsko sučelje aplikacije, Instagram se pretvara u ozbiljnu marketinšku platformu

Prihodima od oglasa Instagram bi ubrzo mogao sustići Twitter i Google

FOTO: Instagram

Sa 300 milijuna korisnika i prelaskom na novo programsko sučelje aplikacije, Instagram kreće u novu etapu koja će mu omogućiti da realizira svoj ogroman marketinški potencijal, prenosi Business Insider.

Facebook je kupio Instagram još 2012. godine za milijardu dolara, ali je otvaranje ove društvene mreže oglašivačima išlo vrlo sporo. Prikaz oglasa na feedu aplikacije počeo je prije dvije godine i odmah izazvao negodovanje korisnika. Tek je krajem prošle godine Instagram omogućio objavljivanje video kampanja, koje postaju sve važniji alat u mobilnom oglašavanju, a na ovaj vlak su se odmah ukrcali veliki oglašivači poput Disneyja, Lancomea, Banana Republic i Gap.

Novi API približit će Instagram oglašivačima

Sada će se uvođenjem nove softverske platforme omogućiti neposrednije komuniciranje između oglašivača i krajnjih korisnika ove društvene mreže. Prema nekim podacima, za sada su prihodi od oglasa bili uglavnom koncentrirani na na američkom tržištu, koje broji 64,2 milijuna ljudi. Prema procjenama eMarketera, ova baza bi mogla do 2019. mogla rasti do čak 111,6 milijuna.

Novo programsko sučelje omogućit će oglašivačima jednostavnije privlačenje korisnika društvene mreže na svoje stranice, jer će se po novom, uz funkciju Shop Now koja bi trebala biti standardna u svim Facebookovim aplikacijama, omogućiti izlazak iz aplikacije klikom na link koji vodi na stranice oglašivača. Oni će od sada moći kupovati oglasni prostor na Instagramu i planirati i pratiti kampanje na mnogo automatiziraniji način.

Istraživanje koje je proveo EMarketer prognozira da bi Instagram mogao od marketinga stvarati prihode od čak 595 milijuna dolara samo ove godine. Sa svim novim alatima koji će biti na raspolaganju oglašivačima, primjerice, funkcijom za targetiranje korisnika Custom Audiences i ostalih aplikacija iz marketinškog arsenala Facebooka, prihod od oglasa na Instagramu bi u naredne dvije godine mogao narasti do čak 2,81 milijardi dolara.