Spotify je novim krugom ulaganja učvrstio mjesto na vrhu glazbenih streamova

Glazbeni je servis dobio 350 milijuna dolara novih ulaganja

FOTO: Wikipedia Commons

Spotify, usluga za besplatno emitiranje glazbe, nedavno je dobio 350 milijuna dolara u novoj rundi ulaganja. Jedno od najvećih ulaganja stiglo je od Goldman Sachsa.

Zasad je vrijednost Spotifyja, ako se ne broji ovaj zadnji krug ulaganja, procijenjen na 8 milijardi dolara. Dvostruko je to veća vrijednost od njegova glavnoga konkurenta Pandore.

Predvodnik servisa za besplatno emitiranje glazbe

Sa šezdeset milijuna mjesečnih korisnika, od kojih 15 milijuna plaća za njegovu uslugu, Spotify je predvodnik tržišta za glazbene streamove. Upravo zato ima i jaku konkurenciju.

Pokušao mu je konkurirati Tidal, kojega je osnovao reper Jay Z i koji je poseban po tome što glavni udio u vlasništvu imaju upravo glazbenici. Tidal, međutim, nije postigao željeni uspjeh niti onaj koji su mu brojni mediji predviđali, upravo zbog brojnih i zvučnih imena glazbenika koji ga podupiru.

I Apple se spominje kao mogući konkurent

Jedan od konkurenata Spotifyju bio je i ugašeni Grooveshark, glazbeni startup koji je imao 35 milijuna korisnika. Omogućavao je besplatno slušanje glazbe, ali nije imao ugovore s diskografskim kućama i upravo je zbog toga predstavljao problem glazbenoj industriji. Prijetila im je kazna od 756 milijuna dolara.

Nakon duge pravne bitke nagodili su se te zatvorili svoju internetsku stranicu i aplikacije. Obzirom na nagodbu diskografskim kućama nisu morali platiti ništa.

Kao još jedan mogući Spotifyjev konkurent spominje se i Apple. Špekulacije su postale tim glasnije, nakon što su prošle godine kupili Beats Music.

Očigledno je da su se stvari na sceni besplatnih glazbenih servisa ozbiljno zahuktale.