Sve su moćnije i neizbježnije: Tri načina kako povećati zaradu koristeći društvene mreže

Danas je bez njih gotovo nemoguće zamisliti uspješno poslovanje

FOTO: Pinterest

Obzirom da se preferencije kupaca mijenjaju iz dana u dan, i proizvođači i prodavači robe također moraju mijenjati svoje navike. Današnji konzumenti robu više ne biraju jednostavno, već mora biti pravi trenutak, roba mora odgovarati njihovoj viziji sebe i inspirirati ih.

Upravo se zato sve više ljudi okreće platformama orijentiranima na vizualni doživljaj poput Polyvorea, Pinteresta i Instagrama. Po navedenim je stranicama surfanje i zabavno i lagano i jednostavno, a proizvodi koji su ponuđeni već prikazuju neke od načina njihove uporebe ili nošenja.

Za razliku od klasičnih dućana, gdje su stvari postavljene praktički jednodimenzionalno i ne prikazuju širok dijapazon primjene robe koja je u njihovoj ponudi. Donosimo 3 načina na koja vaša online trgovina može privući i inspirirati kupce.

1. Dobar sadržaj inspirira

Dvije su glavne faze ukoliko želite inspirirati svoje kupce. Prezentacija sadržaja na način da se kupci s njime mogu povezati te ranija ponuda takvog sadržaja, prije nego kupci uopće odluče što žele.

Mnogi internetski dućani svoje proizvode lijepo upakiraju i prezentiraju na stranicama, istražujući preko modnih časopisa preferencije kupaca. Međutim, ovakav pristup zna imati i negativne strane. Jedan je da malo kupaca posjećuje online dućane u ranoj fazi odluke o kupovini, upravo zato što znaju da sadržaj koji će tamo vidjeti odražava isključivo želju i stav prodavača. Drugi je da kupci ionako ne kupuju apsolutno sve na jednom mjestu i u jednom dućanu.

Po izlasku novih stvari na tržište, kupci će se danas prvo okrenuti mjestima na kojima im je netko pokazao sav potencijal te nove robe. Upravo tu nastupaju Instagram, Pinterest i Polyvore. Tamo mogu vidjeti široku ponudu različitih stilova na jednom mjestu.

Polyvore
Polyvore Polyvore

Tek nakon što su to provjerili, vraćaju se na stranice prodavača i provjeravaju ostale troškove, pošiljke, povrata robe i slično. Upravo zato što se kupci kod njih ne informiraju o novom sadržaju, prodavači moraju ulagati u vizualni identitet svoje robe i na taj ju način prezentirati što na društvenim mrežama, što na svojim službenim internetskim stranicama.

Na Polyvoreu je najlakši način kreiranja vlastitog sadržaja taj što uploadate svoje proizvode i, naravno, navedete gdje se to može nabaviti. Na Pinterestu je cilj navesti korisnike da posjećuju vaš profil i pinaju stvari na svoje profile. Na Instagramu je cilj naći svoje najbolje komade i fotografirati ih na najbolji i najljepši mogući način te objaviti tu fotografiju na vlastitom profilu.

2. Sadržaj mora imati svoju publiku

Nije cilj napraviti priču o svakoj stvari koju nudite. Cilj je orijentirati se na određenu publiku i njoj na najbolji mogući način prezentirati to što nudite. Najbolji način za to jest proučiti svoju bazu kupaca, provjeriti koje su to grupe ljudi koje vole vaše proizvode i ubuduće se orijentirati na njih.

Analitički alati na Polyvoreu, Pinterestu i Instagramu omogućavaju vam lako provjeriti u kakav profil ljudi spadaju vaši kupci. Nakon provedenog istraživanja vidjet ćete na čemu ste, piše Mashable. Sljedeći korak podrazumijeva pronalaženje utjecajnih korisnika koji će predstavljati vaš brend.

Pinterest
Pinterest Pinterest

Na Polyvoreu, primjerice, možete pronaći utjecajne korisnike koji već koriste vaše proizvode da bi kreirali neki outfit i povezati se s njima. Ostatak treba prepustiti njima, jer očigledno znaju kako. Na Pinterestu se možete povezati s top pinnerima, koji vjerojatno imaju i svoje blogove. Njih možete angažirati da kreiraju sadržaje za te blogove i kreiraju fotografije koje vi poslije možete pinati na svom profilu.

Na Instagramu vrlo jednostavno možete pronaći pojedince s velikim brojem pratitelja. Pošaljete im besplatan sadržaj, oni ga obuku, fotografiraju se, objave fotografiju na svom profilu i označe vaš brend na odjeći.

3. Plaćeni oglasi vidljiviji su i širega utjecaja

Mnoge društvene platforme imaju plaćene programe reklamiranja i šireg dosega do kupaca. Polyvore ima promotivne kolekcije i proizvode. Pinterest ima promotivne pinove, a Instagram sponzorirane postove.

Instagram
Instagram Instagram

Glavni je cilj plaćenih oglasa postići širi doseg publike, ali i utjecati na ciljanu publiku da kupi njihove proizvode, naravno. Tako, primjerice, na Polyvoreu prodavači mogu promovirati nove kolencije na način da kreiraju originalne outfite i promoviraju unikatne proizvode, rađene po narudžbi. Na Pinterestu se mogu ponovno pinati proizvodi za koje rezultati analize prometa pokazuju kako su poželjni i popularni među korisnicima. Na Instagramu dućani mogu promovirati postove s ključnim proizvodima poznatima široj publici i izvan njihova profila i sljedbeništva.

Današnji prodavači moraju biti svjesni vremena u kojem žive i moći društvenih medija. Inspiracija i preporuke koje kupci tamo mogu dobiti često su puta ključni u odluci hoće li kupiti neki proizvod ili ne. Upravo sudjelujući u takvim aktivnostima, prodavači i tvrtke se na neki način zbližavaju sa svojom klijentelom, osluškuje njihove želje i potrebe i može im, u konačnici, i dati to što traže.