Telegramu se pridružio Vedran Vereš, dosadašnji direktor jedne od vodećih marketinških agencija
Prije dolaska u Telegram, Vereš je bio direktor marketinške agencije Universal McCann
Na mjestu člana Uprave, Telegramu se pridružio Vedran Vereš, dosadašnji direktor marketinške agencije Universal McCann. U Telegramu će biti zadužen za poslovnu strategiju i komercijalne aktivnosti, što uključuje odnose s partnerima, prodajne operacije, content marketing i druge segmente.
“Svojim istraživačkim novinarstvom, dubinskom obradom tema i beskompromisnim stavom, Telegram postavlja standarde na hrvatskom tržištu”, izjavio je Vereš. “Želim biti dio tima koji će i u komercijalnom smislu napraviti novi iskorak i pratiti kvalitetu sadržaja. Ponosan sam što postajem dio Telegrama”.
Bogata medijsko-marketinška karijera
Nakon godinu dana u marketingu Varteksa, Vedran Vereš svoju je medijsko-marketinšku karijeru započeo u Digitel Medijskim Servisima, tada vodećoj medijskoj agenciji na tržištu. U deset godina promijenio je nekoliko pozicija u Digitelu, a zadnjih šest proveo je na mjestu client service directora.
Nakon toga pridružuje se timu Nove TV, u kojoj dvije godine vodi odjel istraživanja. Poslije iskustva u medijima vraća se u agencijski svijet, ovaj put kao client service director Universal McCanna, zatim direktor agencije Initiative i na kraju direktor Universal McCanna. Član je Mense i Hrvatskog sommelier kluba, kao položeni sommelier prvog stupnja.
Novi proizvodi i projekti
“Kroz native studio i nove projekte koje pripremamo, želimo partnerima i oglašivačima omogućiti još kvalitetnije zadovoljavanje potreba i ispunjavanje ciljeva, kroz komunikaciju s čitateljima Telegrama”, kazao je Vereš. “Želja je postojeću jezgru Telegramovog komercijalnog tima, učiniti još dinamičnijom i prilagođenijom tržištu”.
“Vedranov dolazak u Telegram veliko je pojačanje za naš tim”, izjavio je direktor Telegrama Miran Pavić. “U prvih nekoliko godina postavili smo vrlo dobre temelje, a sada planiramo još niz uzbudljivih projekata, proizvoda i servisa”.
Najbolji videoserijal i najefikasnije kampanje
U velikom istraživanju provedenom na 1200 ispitanika, Telegram je nedavno proglašen najkvalitetnijim portalom u Hrvatskoj. Dosad je osvojio nekoliko važnih nagrada, za najbolji videoserijal, najbolju YouTube kampanju i najefikasniju marketinšku kampanju na svijetu.
U godišnjim istraživanjima Reutersa, Telegram je redovito na popisu najutjecajnijih portala u Hrvatskoj, kao najmlađi medij na top-listi. Prije dva tjedna, Telegram je lansirao i opciju pretplate, za čitatelje koji žele neograničeno čitanje vrhunskog autorskog novinarstva, istraživačkih serijala, društvenih analiza i velikih reportaža.