Twitter je navodno bio u pregovorima oko preuzimanja Clubhousea za četiri milijarde dolara

Zanimljivo je što je kompanija želi s novom investicijskom rundom doći do te vrijednosti

FOTO: AFP/Unsplash

Premda Twitter ima svog konkurenta društvenoj mreži za razgovore Clubhouse, Bloomberg piše da je razmatrao i kupnju Clubhousea. Navodno se raspravljalo o cijeni od četiri milijarde dolara, no pregovori su stali, a Bloomberg ne navodi zbog čega. Trenutno baš nije niti jasno tko je prišao kome s idejom o preuzimanju, pa baš i nije sasvim jasno tko koga doživljava kao veću konkurenciju.

Zanimljivo je što je Bloomberg jučer pisao o tome kako Clubhouse razmatra novu investicijsku rundu s kojom bi povećao svoju vrijednost na jednakih četiri milijarde dolara. Dakle, logičan bi bio zaključak da je ta brojka na koju cilja Clubhouse proizašla iz pregovora s Twitterom.

Hoće li moći održati svoju popularnost?

Clubhouse je lansiran prije nešto više od godine dana, a popularnost mu je eksplodirala početkom ove godine kada su na njoj svoje razgovore održali Elon Musk, Oprah i Drake. Vrijednost im je u siječnju tijekom investicijske runde iznosila oko milijarde dolara, no čini se kako društvena mreža samo tri mjeseca kasnije misli da vrijedi četiri pota više.

Međutim, Clubhouse je još u ranijim fazama razvoja i još uvijek pokušava skupiti glasovita imena, odnosno influencere, koji bi održavali interes za platformom. Investitori od kompanije imaju golema očekivanja, no Clubhouse još uvijek nije dokazao da se svojim konceptom može generirati zarada.

Pitanje je hoće li Clubhouse moći održati svoju popularnost jednom kada ukine pozivnice koje su mu davale dašak ekskluzivnosti, te kada lansira Android aplikaciju. Upravo je ta ekskluzivnost dobivena kroz sustav pozivnica i ograničenja na iOS platformu privlačila dobar dio korisnika. No, i konkurencija baš ne miruje, pa su gotovo sve druge društvene mreže počele s implementacijom sličnih funkcionalnosti, čak i LinkedIn.