Naravno. Konzervativni političari gnjevni na plakat Splitskog ljeta: ‘Ovo je za bordel!’

Intendant splitskog HNK, Vicko Bilandžić, smatra da je svaka reklama dobra reklama

FOTO: Facebook HNK Split

Plakat za ovogodišnje Splitsko ljeto koji prikazuje dva jezika u dodiru uspio je zasjeniti čak i divljanje turista u staroj gradskoj jezgri. Za mnoge su jezici kao promocija za veliku kulturnu manifestaciju jednostavno – previše. Među onima koji se zgražaju nad plakatom je splitski vijećnik iz stranke Most, Josip Markotić.

“Plakat možda može proći za neki jeftini bordel, neko jeftino pornografsko kino. Ovo je ispod svake razine, dno dna. Ne znam što je bilo na pameti i intendantu HNK i Ministarstvu kulture koje je pokrovitelj. U nedostatku mašte i dizajnerske kreativnosti igra na najniže strasti”, kazao je Markotić za Dnevnik Nove TV.

69. Splitsko ljeto / 69th Split Summer Festival14. srpnja – 14. kolovoza🔸Više na: https://www.splitsko-ljeto.hr

Posted by Hrvatsko narodno kazalište Split on Saturday, July 1, 2023

‘Najbolje da intendant izađe gol’

Svoje zgražanje podijelio je i na Facebooku: “S obzirom da je Splitsko ljeto manifestacija pod visokim pokroviteljstvom Ministarstva kulture, najbolje bi bilo da na otvorenju Splitskog ljeta intendant na pozornicu izađe gol s dildom na čelu, a ministrica kulture u tangama i s bičem u ruci i Splitsko ljeto će imati zagarantiranu vidljivost na razini cijele Europske unije”, napisao je, među ostalim, Mostovac.

Upravo sam dao izjavu za nekoliko nacionalnih tv kuća vezano za plakat Splitskog ljeta.Kažu plakat je postigao svrhu…

Posted by Josip Markotić on Sunday, July 2, 2023

 

Vizual Splitkog ljeta osmislio je dizajnerski studio “Kazinoti i Komenda”, a dizajner Karlo Kazinoti za RTL Danas je rekao: “Kazališna umjetnost, ako je kvalitetna, je strast prenesena na scenu. Nerijetko je sirova i na momente nije ugodna za gledanje. Provocira reakciju i zadržava pažnju, postavlja pitanja. Naš vizual za 69. Splitsko ljeto je sirov i slojevit. Rekonstruirani poljubac koji je kompozicijski metafora plesa, vala, seksa. Jezik je glavni alat glumca i pjevača. Jezik je početak, baza, kreator civilizacije”.

‘Kazalište mora provocirati’

Intendant splitskog HNK, Vicko Bilandžić, smatra da je svaka reklama – dobra reklama. “Ako bolje pogledate vidjet ćete da su to definitivno muškarac i žena, glumac i glumica našeg kazališta”, pojasnio je za Dnevnik. I on je sam na Facebooku podijelio za neke sporni plakat, uz komentar: “Here we go. Neka komentari krenu”

Očekivano, prikupio je mnoštvo reakcija. I dok je za neke ovakva promocija “izlizano privlačenje pažnje”, kako stoji u jednom komentaru, drugi su mu pisali kako “kazalište mora provocirati” i “ako netko do sad nije čuo za Splitsko ljeto, sad će!”.