Times Square bi mogao izgubiti nešto po čemu ga prepoznaje cijeli svijet

Navodno su federalne vlasti zatražile skidanje golemih neonskih reklama

FOTO: MK Feeney/Flickr

Newyorški Times Square mogao bi izgubiti svoje ikonske neonske reklame. Naime, te reklame krše pravilnik iz 2012. godine koji je proglasio neke manhattanske ulice brzim cestama što znači da se na njih primjenjuju pravila iz 1965. o reklamama uz autoceste i brze ceste, piše CBS.

Iako su američki mediji objavili da je zahtjev za skidanjem neonskih reklama uputio FBI, oni to kategorički demantiraju, stoga nije posve jasno radi li se o nesporazumu ili federalne vlasti još malo moraju promisliti svoju odluku.

Polly Trottenberg, povjerenica Gradskog ureda za prijevoz, iz New Yorka je izjavila da će morati prolaziti kroz kompliciran proces skidanja tih reklama zato što savezne vlasti navodno prijete uskraćivanjem 90 milijuna dolara zbog kršenja zakona.

Broadway i Sedma avenija, na čijem raskrižju se nalazi Times Square, su proglašene brzim cestama kad je izglasan zakon MAP-21 prije tri godine. Takva promjena klasifikacije znači da se na te ulice sad primjenjuje zakon o reklama uz ceste koji kaže da svi znakovi uz ceste ne smiju biti veći od 111 kvadratnih metara.

Ne daju svoje reklame

Drugi dužnosnici su izjavili da neće skidati te reklame te su dodali da su gradske vlasti u izravnom kontaktu sa Saveznom upravom za autoceste i s drugim relevantnim agencijama kako bi se došlo do nekog rješenja kojim bi reklame ostale nepromijene.

Times Square broj 1, adresa na kojoj se nalazi uglavnom napuštena zgrada od 25 katova, trenutno donosi više 23 milijuna dolara od reklama na godišnjoj razini. Reklamni prostor koriste InBev (vlasnik Ožujskog), Sony, Toshiba i drugi.

Trottenberg je odlučno izjavila: “Reklame na Times Squareu su prekrasne. One nisu samo globalna turistička atrakcija, već su i važni za ekonomiju. Nećemo ih maknuti.”