Jedna stranica napravila je kartu svijeta s turističkim sloganima. U usporedbi s nekima, Full of life i ne izgleda tako loše

Kada je HTZ objavila novi slogan, mnogi baš i nisu bili impresionirani

FOTO: YouTube/screenshot

Kada je Hrvatska turistička zajednica objavila svoj novi slogan “Croatia- Full of life”, javnost nije bila pretjerano oduševljena. Možda smo s našim sloganom ostali malo razočarani, ali izgleda da trava drugdje nije puno zelenija.

Britanska stranica koja se bavi putovanjima Family Break Finder napravila je kartu svijeta na kojoj su ispisani slogani svih zemalja koji su im bili dostupni, i kada ih sve pročitate, ”Full of life’‘ ne izgleda nimalo loše.

Prilično dosadni i neoriginalni slogani

Tragedija je još veća kada osvijestite da su svi ti slogani izabrani između desecima ponuđenih, da su prošli razne selekcije, da su prezentirani pred raznim odborima i na kraju skupo plaćeni.

Tako je na primjer slovački slogan “Travel in Slovakia- good idea” (Putovanje u Slovačku – dobra ideja), jordanski “Yes, it’s Jordan” (Da, to je Jordan), a ukrajinski “It’s all about U” (Sve je u U). A neke zemlje u svojim sloganima iznose prilično hrabre tvrdnje.

Na primjer “Dominican Republic has it all” (Dominikanska Republika ima sve) ili “Honduras – everything is here” (Honduras – ovdje je sve). Portugal turiste privlači izvrsnim poznavanjem vlastitog zemljopisa s “Europe’s West Coast” (Europska zapadna obala), dok su Mađari optimistično skromni s “Think Hungary – more then expected” (Mađarska – više no očekujete).