Ovo je vrlo vjerojatno deset najnezgodnijih logotipova na svijetu

Na nekima su dizajneri zaradili veliki novac, čak nekoliko milijuna kuna

Svaki marketinški stručnjak složit će se da je logo izuzetno važan za identitet svake tvrtke. No, neke tvrtke ili institucije nisu se u tome pokazale nešto uspješnima. The Independent je na jednom mjestu prikupio neke od najnezgodnijih logoa ikad, a jedan pogled na svaki od njih bit će dovoljan da shvatite i zašto.

Naime, iako većini njih to nije bila namjera, na prvu ovi logotipovi dosta jasno prikazuju seksualne poze i muška spolovila. I prilično su urnebesni.

Nevjerojatno je da su neki od njih čak osvojili i nagrade kada su se prvi put pojavili u javnosti. A to samo potvrđuje da osim što današnje generacije imaju prljaviju maštu, da ove logotipove sada gledamo i kroz skandale koji su potresli određene institucije i tvrtke.

1. Nezavisni ured pri Državnoj riznici Vlade Ujedinjenog Kraljevstva

ogc

Kada se 2008. godine pojavio logo Nezavisnog ureda pri Državnoj riznici vlade Ujedinjenog Kraljevstva izazvao je nevjerojatan interes. Niti jedan logo nije izazvao toliko zabave kao ovaj. Ubrzo je zamijenjen novim, nakon što je tvorcima objašnjeno da kada se logo okrene za 90 stupnjeva on popirima sasvim novo značenje. No, najbolja je stvar da su dizajneri za ovaj posao dobili 147.514 kuna.

ogc1

2. Orijentalni institut Sveučilišta Santa Catarina

orijentalni

Ovo je trebala biti pagoda ispred izlazećeg sunca, barem tako tvrde dizajneri ovog logotipa. No, ma koliko se trudili mi ne vidimo tu sliku, već nešto sasvim drugo.

3. Pedijatrijska poliklinika

pedijatrija nova

Vjerojatno ova poliklinika nije najomiljenija u svome gradu. Čini se nevjerojatnim da su pristali na ovakav logo.

4. Nadbiskupska kancelarija Katoličke crkve, odjel za mlade

crkva

Ovo je bio logo 1973. godine Katoličke crkve Archdiocesan Youth Commission. On je osvojio i nagradu u Los Angelesu, a to samo povrđuje kako se percepcija logotipova mijenjala kroz vrijeme te koliko ovisi o događajima i skandalima koji obilježavaju neku instituciju ili tvrtku.

5. Videoteka Megaflicks

megaflikcs

Možda ova trgovina nije odabrala loše ime, ali svakako je odabrala loš font.

6.Satelitske Mont-sat

satelit

Vrlo je jasno čime se ova firma bavi, kao što je i vrlo je jasno da moraju potražiti drugog dizajnera.

7. Junior Jazz Dance Classes

jazz

Tek nakon dužeg gledanja shvatili smo što je dizajner ustvari želio reći, jer na prvi pogled vidimo ženske gole grudi.

8. Čisti javorov sirup države Vermont

sirup novi

Prilično smo sigurni da nitko ne bi htio njihov sirup u svojim palačinkama.

9. Londonske olimpijske igre 2012.

olimpijske

Kada je London objavio logotip koji su platili više od četiri milijuna kuna za Olimpijske igre 2012. krenule se lude rasprave. Od toga da prikazuje seks između Simpsona (lijevi lik podsjeća na Lisu Simpson) pa do toga da je riječ o razlomljenoj svastici.

10. A Style

astyle
Ova kompanija je namjerno osmislila ovaj logo kako bi se našla u središtu pozornosti. Uskoro su počeli su prodavati majice s logom.