Adidas obrće trend: Proizvodnju iz Azije seli u Europu jer su veliki gradovi postali presudni za uspjeh

Dio plana je ubrzati proizvodnju i povećati dobit za 15 posto do 2020

Čelnik čovjek Adidasa Herbert Hainer poručio je da planiraju vratiti proizvodnju tamo gdje su glavna tržišta. U Adidasu se nadaju kako će seljenje proizvodnje omogućiti bržu dostupnost novih proizvoda te povećati dobit za 15 posto do 2020.

U sklopu planova spominje se automatizirana proizvodnja koja bi ubrzala proces i omogućila kupcima personalizaciju proizvoda. Kao dio strateškog poslovnog plana kompanija usmjerenog na gradove kompanija će uložiti u marketing i sportaše Los Angelesa, New Yorka, Londona, Pariza, Shanghaija i Tokija. Pojašnjavajući novi plan tvrtke, član izvršnog odbora Adidasa, Roland Auschel je rekao: „Globalni brendovi se kreiraju u globalnim gradovima. Ako pobijedimo na utrci u Los Angelesu i New Yorku, pobijedili smo u SAD-u.“

Zadnjih pet godina nisu imali dobre rezultate

Marketinški stručnjak Vince Mitchel strategiju ocjenjujem dobrim potezom jer su globalni gradovi danas opinion makeri, a ubrzanje proizvodnje je bila tajna uspjeha mnogih modnih marki poput Zare.

Adidasova nova strategija je pokušaj vraćanja tržišnog udjela nakon što njihov prošli poslovni plan nije uspio. Hainer je na službenom blogu Adidasa napisao: „Krajem 2014. smo se morali pomiriti s činjenicom da naš prethodni petogodišnji poslovni plan nije polučio financijske rezutate kojima smo se nadali“.

Međutim, Adidasov plan zasad nije impresionirao ulagače jer je cijena dionice na Frankfurtskoj burzi pala za 1,26 posto.