Agrokorov A007 lansirao Abrakadabru, jedini hrvatski web shop koji u ponudi ima Bellabeat Leaf i Rimčev Greyp

U izgradnju platforme investirali su 40 milijuna kuna

31.03.2016., Zagreb - Agrokor predstavio online trgovinu Abrakadabra. 
Anita Lacmanovic. 
Photo: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
FOTO: PIXSELL

Tvrtka A007 koja posluje u okviru Agrokora, predstavila je svoj online mall Abrakadabra.

Na hrvatskom Amazonu trenutno je u ponudi oko 100.000 artikala prema različitim kategorijama od knjiga, računala pa do automobila, a posebnost Abrakadabre je Avenue de CRO – jedino online mjesto s ponudom odjeće hrvatskih dizajnera poput Aleksandre Dojčinović, Neba, Krie, Elfsa, Zigmana, Borisa Pavlina, A’Marie, Hippy gardena, Lokomotive i drugih.

Kako ističu u priopćenju, Abrakadabra će biti jedini hrvatski web shop s ponudom brendova Red Bull fashion, Colmar, Bellabeat Leaf kao jedinim prodajnim mjestom u Hrvatskoj, Mad Pax koji su dizajnirali Brad Pitt i Angelina Jolie te brendovi Greyp, Kisha, F&F te Intersport koji su po prvi puta dostupni za kupnju online.

Regionalna online platforma

Prilikom predstavljanja Abrakadabre, Hrvoje Kraljević, direktor A007 i Tiska kazao je da su u “projekt A007 krenuli s jasnom vizijom izgradnje nove regionalne online platforme investirajući do sada gotovo 40 milijuna kuna”. Na projektu je trenutno zaposleno 25 ljudi, a do kraja godine planiraju učetverostručiti broj zaposlenih.

Direktorica operacija u A007 Anita Lacmanović, istaknula je kako im je cilj bio kupcima pružiti jedinstveno iskustvo online kupovine kroz bogatu ponudu brendova od kojih su neki prvi puta dostupni hrvatskoj javnosti na ovaj način te nove modele dostave poput primjerice dostave na više od 1300 kioska Tiska te više od 50 paketomata diljem Hrvatske.