Apple više ne želi kilometarske redove pred svojim trgovinama
Procurio interni dopis direktorice prodaje Angele Ahrendts
Radikalne kadrovske promjene u Appleu počele su davati vidljive rezultate. Čini se da neće stati na detaljima, već da novi direktori mijenjaju kompletan identitet kompanije. Prema dopisu koji je preko Business Insidera procurio u javnost, prave ćemo stvari tek vidjeti.
Direktorica prodaje Angela Ahrendts koju je Apple preoteo Burberryju, želi ukinuti kilometarske redove koji su postali zaštitni znak prodaje svakog njihova novog proizvoda. Kad stignu Apple Watch i 12-inčni MacBook, Ahrendts želi kupce pogurati na online trgovinu i početak prodaje pretvoriti u civilizirani javni događaj. “Na internetu je sve dostupnije i kupci će točno znati kad će dobiti robu, umjesto da drže fige dok sjede u redu”, napisala je kolegama.
Englezima već uskraćeno kupovanje u trgovini
U Velikoj Britaniji, navodi Business Insider, već je nemoguće dogovoriti preuzimanje naručenih Apple Watcheva u trgovinama već svi stižu dostavom, a u SAD-u će navodno dopustiti mogućnost preuzimanja “uživo”.
Ahrendts, koja se u poslovnoj zajednici proslavila upravo nevjerojatnom preobrazbom iskustva kupovine koju je postigla u Burberryju i tako ga vratila u život, nije impresionirana uobičajenim folklorom Appleove prodaje. Mnogi ljudi nakon višednevnog čekanja pred trgovinama ne uspiju kupiti nove proizvode i odlaze kući razočarani, a još ih više zbog toga na kraju kupi uređaj preko švercera. Forsiranje prodaje putem interneta, samtra Ahrendts, riješilo bi tako više problema odjednom.