Appleov novi servis neće Spotifyju konkurirati cijenom već sadržajem

Pokretanje Appleovog servisa očekuje se ove godine

Apple je lani kupio Beats Music za tri milijarde dolara, a sada dva giganta zajednički rade na novom streaming servisu koji bi trebao konkurirati Spotifyu. Dvije kompanije planiraju pretplatni servis koji će biti poboljšanja verzija iTunes Radija prilagođena lokalnim tržištima.

Što Apple može novoga ponuditi u moru servisa koji putem pretplate nude streaming muzike? New York Times u glavnu ulogu stavlja Trenta Razora iz Nine Inch Nailsa kao dizajnera Beats Music aplikacije u snažnog rivala Spotifyu, s fokusom na materijale koji će biti eksluzivni na Appleovim servisima. Financial Times navodi kako iz svega stoji bivši direktor Beatsa Jimmy Iovine koji se nada da neće biti besplatni streaming servis poput Spotifya. Pretpostavlja se da će, iako želi uzeti tržište rivalima, imati sličnu cijenu pretplate kao i ostali. Prema glasinama pokretanje servisa se očekuje zajedno s novim updateom iOS-a, kodnog naziva Cooper.

Appleov izostanak drugima pružio početnu prednost

Times je ranije objavio da je Apple pokušao nagovoriti diskografske kuće da smanje cijene licenci kako bi pretplatu mogao prodavati za osam dolara mjesečno, ali da su pregovori propali.

Apple kao najveći prodavač muzike je i dalje ključan partner muzičkoj industriji, ali njegov izostanak s područja streaminga je drugima omogućio početnu prednost. Spotify, koji je startao u Švedskoj 2008., a u SAD stigao 2012., danas ima 15 milijuna plaćenih pretplatnika diljem svijeta te 45 milijuna onih koji glazbu slušaju besplatno uz reklame. Usporedbe radi, Appleov iTunes ima preko 800 milijuna korisničkih računa.