Atlantic Grupa je prošle godine ostvarila rast prihoda i dobiti. U fokusu im je daljnja internacionalizacija

U 2015. godini neto dobit Atlantic Grupe je narasla za 21,2 posto

29.09.2013., Zagreb - Emil Tedeschi, poduzetnik, predsjednik uprave i vecinski vlasnik Atlantic grupe. 
Photo:
FOTO: PIXSELL

Prema danas objavljenom poslovnom izvješću za 2015. godinu, Atlantic Grupa je ostvarila prihode od prodaje od 5,4 milijarde kuna, što u odnosnu na prethodnu godinu predstavlja rast od 5,6 posto.

Dobit prije kamata i oporezivanja je u navedenom razdoblju 404,0 milijuna kuna, odnosno za 8,3 posto manje nego lani, što se objašnjava višim cijenama sirovina i nepovoljnog tečaja stranih valuta. Neto dobit iznosi 242,3 milijuna kuna, što je rast od 21,1 posto u odnosu na 2014. godinu, ističe se u priopćenju.

Poslovanje Atlantic Grupe u 2015. godini prošla je u znaku reorganizacije poslovanja i osnivanja distribucijskih kompanija na tržištima Njemačke i Austrije. U fokusu je i dalje internacionalizacija te nastavak jačanja distribucije u regiji te ugovor s novim principalom Phillips Hrvatska.

U rad puštena tvornica u Novoj Gradiški

Početkom 2015. s radom je počela i nova tvornica za proizvodnju energetskih pločica iz segmenta sportske prehrane Multipower, izgrađena u Novoj Gradiški, u čiju je gradnju uloženo 100 milijuna kuna. Ova greenfield investicija ujedno je 16 tvornica u Atlanticovu sustavu, a njezin proizvodni kapacitet iznosi oko 40 milijuna energetskih pločica godišnje.

12.03.2015., Nova Gradiska - Novoizgradjena tvornica energetskih plocica Atlantic Multipower u Industrijskom parku. Photo: Ivica Galovic/ PIXSELL
Nova Gradiska – Atlantic Grupa Multipower, Photo: Ivica Galovic/ PIXSELL PIXSELL

U 2015. Atlantic je dovršio i svoju posljednju akviziciju, pa je tako u poslovanje integrirana tvrtka Foodland iz Srbije, koja s brendom Bakina tajna čini novi segment poslovanja Gourmet.

Budućnost tvrtke na zapadnim tržištima

“Unatoč izazovnim makroekonomskim uvjetima na većini tržišta, u 2015. godini ostvarili smo rast prihoda od prodaje te poboljšanje neto profitabilnosti, a Atlantic Grupa je prema posljednjem istraživanju Euromoneyja proglašena ukupno najbolje vođenom kompanijom u Hrvatskoj te najbolje vođenom kompanijom u sektoru hrane i pića u središnjoj i istočnoj Europi”, poručio je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi, te dodao da je fokus budućeg razvoja tvrtke na razvijenim zapadnim tržištima, gdje najveći potencijal imaju brendovi Argeta, Bakina tajna, Donat Mg, Cedevita i Multipower”.

Promatrano po tržištima, najveći rast u visini od 9,7 posto je ostvaren na tržištu Srbije, koja je sudjeluje u ukupnom prihodu s 23,2 posto, a slijedi tržište Hrvatske s rastom od 9,6 posto, koje s udjelom od 26,1 posto čini najveće tržište Atlantic Grupe.