Bellabeat je osnovao fond i ulaže 10 milijuna dolara u istraživanje o postporođajnoj depresiji

Iz kompanije žele spriječiti prekasno dijagnosticiranje postporođajne depresije

FOTO: Bellabeat

Hrvatski startup Bellabeat, najpoznatiji po svojim fitness trackerima u obliku nakita, ulaže 10 milijuna dolara u istraživanje u postporođajnoj depresiji. Riječ je o fondu kojem je cilj skrenuti veću pozornost na postporođajnu depresiju, ali pokrenuti institucije, tvrtke i klinike na traženje održivih zdravstvenih rješenja dijagnostike i liječenja.

Prema podacima koje navode iz kompanije, tri od deset žena iskusi postporođajnu depresiju tijekom svog života. Najčešće, postporođajna depresija dijagnosticira se prekasno, što mnogim ženama otežava postporođajno razdoblje. Cilj Bellabeata i njihovog fonda je osnažiti žene i pomoći im da postignu najbolje moguće psihofizičko zdravlje, što djelomično postižu postavljanjem pitanja o kojima se ne govori dovoljno.

Razvijaju napredne algoritme

Iz Bellabeata navode kako razvijaju algoritme kojima će se rano otkriti stanja poput postporođajne depresije i otkriti kada je potrebna stručna pomoć. Stoga, osim vlastitih istraživanja, Bellabeat ulaže i do 10 milijuna dolara godišnje u inovativna na rješenja te znanstvene i medicinske projekte s obećavajućim potencijalom u području zdravlja majki. Tim ulaganjima cilj im je takva rješenja implementirati u Bellabeat zdravstvenu i wellness platformu za žene koja već nudi personalizirane, holističke wellness programe za više od osam milijuna žena širom svijeta.

Jedna od takvih tehnologija je i Bellabeat Ivy, uređaj za praćenje psihofizičkog stanja koji može mjeriti razne podatke poput varijabilnosti otkucaja srca, puls u mirovanju, brzinu disanja, kvalitetu i trajanje sna, menstrualni ciklus, disanje i druge. Iz Bellabeata su poručili kako im se zainteresirani za pomoć mogu javiti na e-mail adresu (postnatal@bellabeat.com) projekta.