Crni i crveni hamburgeri iz Burger Kinga rezultat su vrlo uspješne marketinške kampanje
Nisu imali budžet za agencije, pa su sve osmislili sami
Japanski Burger King svoju poslovnu strategiju mijenja mijenjajući boju peciva svojih hamburgera. U rujnu su prošle godine svojim kupcima predstavili dvije vrste crnih burgera, s crnim pecivom i sirom te crnim umakom. Sad je u ponudi jarko crveni burger.
Iako ne izgledaju pretjerano primamljivo ni na fotografijama, a ni uživo, ovi obojani burgeri nisu namijenjeni kako bi zamijenili dobro poznate whoopere. Oni su marketinški potez, a rezultat su slaboga reklamnoga budžeta kompanije u Japanu. “Trenutalno nemamo veliki reklamni budžet u rukama, pa činimo gotovo sve sami”, kazao je Masanori Tatsuiwa, generalni menadžer Burger Kinga za Japan.
Ne koriste agencije, strategiju osmislili sami
“Za ove proizvode ne koristimo usluge nijedne kreativne agencije, a na ovaj način ne trebamo potrošiti golemu količinu novca kako bismo povećali tržišnu svijest o našemu brendu”, kazao je Tatsuiwa. Marketinški tim, naime, ima tek petero ljudi, a uključuje i sektor istraživanja i razvoja.
Glavni im je konkurent veliki McDonald’s. Doduše, Burger King ima tek 93 restorana u Japanu, u usporedbi s McDonald’sovih otprilike tri tisuće. Međutim, ova im strategija, ako je suditi po medijskoj pažnji koju je kampanja izazvala, očigledno uspijeva. A osim medija, i korisnici društvene mreže svakodnevno zatrpavaju brojnim fotografijama novih burgera.