Crni i crveni hamburgeri iz Burger Kinga rezultat su vrlo uspješne marketinške kampanje

Nisu imali budžet za agencije, pa su sve osmislili sami

FOTO: Twitter

Japanski Burger King svoju poslovnu strategiju mijenja mijenjajući boju peciva svojih hamburgera. U rujnu su prošle godine svojim kupcima predstavili dvije vrste crnih burgera, s crnim pecivom i sirom te crnim umakom. Sad je u ponudi jarko crveni burger.

Iako ne izgledaju pretjerano primamljivo ni na fotografijama, a ni uživo, ovi obojani burgeri nisu namijenjeni kako bi zamijenili dobro poznate whoopere. Oni su marketinški potez, a rezultat su slaboga reklamnoga budžeta kompanije u Japanu. “Trenutalno nemamo veliki reklamni budžet u rukama, pa činimo gotovo sve sami”, kazao je Masanori Tatsuiwa, generalni menadžer Burger Kinga za Japan.

Ne koriste agencije, strategiju osmislili sami

“Za ove proizvode ne koristimo usluge nijedne kreativne agencije, a na ovaj način ne trebamo potrošiti golemu količinu novca kako bismo povećali tržišnu svijest o našemu brendu”, kazao je Tatsuiwa. Marketinški tim, naime, ima tek petero ljudi, a uključuje i sektor istraživanja i razvoja.

Glavni im je konkurent veliki McDonald’s. Doduše, Burger King ima tek 93 restorana u Japanu, u usporedbi s McDonald’sovih otprilike tri tisuće. Međutim, ova im strategija, ako je suditi po medijskoj pažnji koju je kampanja izazvala, očigledno uspijeva. A osim medija, i korisnici društvene mreže svakodnevno zatrpavaju brojnim fotografijama novih burgera.