Facebook i Uber su se udružili, vožnje se mogu naručivati preko Messengera

Facebook želi proširiti Messenger izvan granica aplikacije za poruke i chat

Facebook je u Messenger dodao funkciju “Transportation” kojom se može naručiti vožnja Uberom a uskoro stižu i neki drugi servisi, piše TechCrunch. Ideja je da će vožnja Uberom biti vidljiva u chatu što otvara mogućnost nizu novih situacija. U zadnjem updejtu Messengera koji smo napravili jutros opcije, doduše, još nije bilo.

Što se tiče povezivanja aplikacije za poruke i ridesharing servisa, WeChat je u Kini to već napravio sa servisom Didi, samo što je vlasnik WeChata Tencent onemogućio korisnicima da preko te aplikacije naručuju Uber, jer kineski servisi za prijevoz vode rat s njim.

Facebook tvrdi da nije kopirao WeChat

Facebook tvrdi da nije uzeo ideju WeChatu već da ih je “inspirirala rastuća popularnost grupnog chata na Messengeru pa su pomislili kao bi naručivanje Ubera bio dobar način da pokažu zašto je Messenger tako sjajan i da uvjerimo ljude da se s njim može puno više od razmjene poruka.” Messenger trenutno ima više od 700 milijuna korisnika

Request, and keep the conversation going.

Requesting just got easier. We know you love chatting and making plans with friends in Messenger–now you can request a ride without ever having to leave your chat! Whether on Messenger or in your Uber, keep the conversation going.Learn more: ubr.to/messenger

Gepostet von Uber am Mittwoch, 16. Dezember 2015

Uberova strategija rasta kroz otvaranje API-ja

Nova Uber funkcija u Messengeru, koje još nema u vidi se kao ikonica automobila ili riječ “Transportation” na meniju More pod tri točkice koje se pojavljuju kad se otvori nova poruka. Obje stvari otvaraju opciju za naručivanje vožnje. Svi koji naruče Uber preko Messengera dobit će 20 dolara kredita, što je rijetkost da taj servis dijeli kredite korisnicima koji nisu novi.

Kompanije ne žele komentirati kako će dijeliti prihod, a Facebook najavljuje da će se preko Messengera u budućnosti moći rezervirati letovi, kupovati karte i sl. Facebookova ideja uklapa se u Uberovu strategiju otvaranja API-ja drugim platformama, od početka godine kad su krenuli s tim, ljudima koji u svoje aplikacije ugrade opciju naručivanja Ubera nude 5 dolara za svakog novog korisnika.