Fiat odlučio da više neće proizvoditi sive aute, iako je to jedna od najpopularnijih boja

To je dio Fiatove strategije za razvoj reputacije “marke veselja, boja i optimizma”

Employees work on the the assembly line of the famous Maserati brand, at a factory in Grugliasco on May 22, 2014. Elkann said the company was pinning its hopes for recovery on the luxury market as he showed off the factory where the brand is produced near Turin. "A big part of Fiat's premium strategy is based on brands like Maserati and Alfa Romeo," Elkann said at the plant in Grugliasco, where there was also a shareholder meeting celebrating Maserati's 100th anniversary. AFP PHOTO / MARCO BERTORELLO (Photo by MARCO BERTORELLO / AFP)
FOTO: AFP

Talijanski proizvođač automobila Fiat objavio je da prestaje proizvoditi automobile sive boje. U Velikoj Britaniji, na primjer, to je najpopularnija boja te ju ima jedan od četiri auta. Fiatova nova strategija osmišljena je kako bi dodala prepoznatljivost njihovim automobilima i dala tvrtki konkurentsku prednost.

Ovaj potez je dio Fiatove strategije za razvoj reputacije “marke veselja, boja i optimizma”. Počevši s modelom 600 koji će u prodaju krenuti kasnije ove godine, Fiat će svoje nijanse boja povezivati s talijanskim morem, suncem, zemljom i nebom, piše Global Village Space.

U ponudi imaju pet modela

Izvršni direktor Fiata, Olivier Francois, rekao je da su prekršili pravila i odlučili zaustaviti proizvodnju sivih automobila. “Ovo je usmjereno na daljnje jačanje Fiatovog branda kao marke radosti, boja i optimizma. Ovaj izbor dodatno komunicira ljudima nove “dolce vita”vrijednosti i talijanski DNK koji utjelovljuje brand.

Nov slogan Fiata glasi “Italija, zemlja boja. Fiat. Brand boja”. Fiat u ponudi ima pet modela, 500, električni 500, 500X, Panda i Tipo, svi dostupni u bijeloj, narančastoj, crvenoj, plavoj, zelenoj, zlatnoj i crnoj boji. Svakoj boji dali su ime koje odražava talijanske krajolike.

Fiat je unio niz promjena do prelaska na potpuno električni pogon do 2030.godine. Nastavit će proizvoditi male automobile i planiraju lansiranje pet novih modela u sljedećih pet godina. Rade i na nizu modela na novim platformama inspiriranim električnim konceptom Centoventi iz 2019.godine koji bi mogao oživjeti pločicu s imenom Panda.