Google želi konkurirati Amazonu i eBayju, pa će uskoro ponuditi kupovinu preko pretraživanja s mobilnih uređaja

Nudit će kupovinu na sponzoriranim rezultatima pretrage

FOTO: Sebastiaan ter Burg

Google se želi obračunati s Amazonom i eBayom i to tako što će ponuditi klikove na kupnju direktno na rezultate pretrage na mobilnim uređajima. Ta će opcija biti dostupna na sponzorirani sadržaj, a zvat će se “Kupite na Googleu” i neće biti povezani sa nesponzoriranim sadržajima.

Kad kliknete na to, otvorit će vam se druga stranica, na kojoj ćete moći birati veličine, boje i ostale komponente proizvoda koji želite kupiti, piše The Wall Street Journal. Doduše, i dalje će proizvodi doći direktno od proizvođača. U tom smislu Google neće biti sličan Amazonu, koji ima svoja skladišta.

Međutim, trgovce i dalje muči dio s naručivanjem, jer dokida interakciju s kupcem. Google je tom problemu doskočio na način da će od trgovaca dobiti informacije o kupcima, kojima će i dalje slati marketinške materijale.

Sve više pretraživanja preko mobilnih uređaja

Google je obećao i da će pakete s narudžbama isporučivati s mnogo reklamnih materijala, a neće uzimati ni proviziju od svake prodaje, nego samo od one koja se, logično, ostvari preko njiova linka. Sve će pojedinosti o plaćanju Google ipak ostaviti za sebe.

Razlog zbog kojega se o opciji dostupnoj samo za mobilne uređaje vjerojatno leži u tome što Google bilježi sve veću prodaju s tih uređaja u odnosu na računala. U sljedećim se tjednima očekuje da će opcija postati vidljiva, međutim, još uvijek nema popisa trgovina koje će sudjelovati u ovom projektu.