Googleov novi AI alat, koji omogućuje virtualno isprobavanje odjeće, mogao bi online šoping učiniti bitno lakšim

Kupci mogu birati različite tipove tijela ili tonove kože i vidjeti kako bi odjeća mogla pristajati njihovom tijelu

FOTO: Google

Kupci u Sjedinjenim državama mogu, prije kupnje, virtualno isprobati gornje dijelove odjeće, robnih marki koje se prodaju na Googleu, kao Anthropologie, Everlane i H&M, piše Wired. Od ovog tjedna kupci, zasad samo američki, mogu birati različite tipove tijela ili tonove kože i vidjeti kako bi odjeća, za sada samo gornji dijelovi, mogla pristajati njihovom tijelu. Kada pronađu model koji im najviše sliči, mogu ga spremiti kao svoj zadani model.

Google je snažno promovirao svoje generativne alate za umjetnu inteligenciju za tekst i slike kako bi omogućili ljudima da rade sve od nacrta eseja do stvaranja umjetnosti, ali osnovni poslovni model Googlea je prodaja oglasa i proizvoda. Sada su predstavili novi alat za kupnju koji bi im mogao pomoći, kaže Wired.

Alat pokazuje kako će nam odjeća stvarno stajati

Online kupovina može biti noćna mora. Modna se industrija promijenila u odnosu na heroin-chic modele iz devedesetih godina, ali još uvijek je neobično vidjeti modele koji bi izgledali poput nas. Dugi torzo čini haljine kraćima nego se reklamiraju, traperice koje pristaju uz naša bedra i stražnjicu čini se nemoguće naći. Nije moguće procijeniti kvalitetu tkanine, modeli mogu biti loše postavljeni ili je odjeća pričvršćena pribadačama za model pa izgleda posve drugačije nego uživo.

Googleov alat koji koristi umjetnu inteligenciju zaobilazi te probleme pokazujući nam kako će stvarna odjeća na nama izgledati. Tvrtka je uvježbala alat koristeći slike stvarnih modela i svoj grafikon kupnje. Tijekom snimanja modela, Google je identificirao njihovu veličinu prema tablicama veličine nekoliko modnih marki.

Koristili su 40 ženskih modela

Spajali su fotografije modela koji nose košulje u dvije različite poze i generirali su slike košulje iz drugih kutova. Zatim su uzeli slike odjeće od trgovca i spojili ih sa slikama Googleovog modela putem generativne difuzije kako bi proizveli više različitih slika odjeće. Rezultat je širok izbor nevjerojatno stvarnih slika odjeće koju želite kupiti.

Vidjet ćete oznaku “Isprobaj” pokraj odgovarajućih odjevnih predmeta. Klikom na to otvara se popis modela za listanje. Svih 40 ženskih modela uključeno je za svaku košulju, tako da ćete vidjeti više modela i svaku veličinu. To je osobito korisno jer dvije osobe mogu nositi istu veličinu, ali biti različito oblikovane pa odjeća na svakom od njih izgleda različito.

Pokazuje sve dostupne veličine odjeće

Unutar ovog iskustva kupnje možete vidjeti i vođena poboljšanja. Ako tražite košulju na modelu koji ste izabrali, ali želite pristupačniju verziju, drugu boju ili uzorak, možete izabrati nekoliko opcija i Google će vam ponuditi slične. Ova značajka radi samo unutar Google Shopping, a ne ako kupujete direktno sa stranica modnog branda.

Ako tražite košulju, ona uključuje slike za veličine od XXS do 3XL, čak i ako marka ne nudi sve te veličine. Muške veličine su prilično univerzalne između različitih robnih marki, a sa ženskima je mali problem, one se razlikuju od marke do marke, pa čak i između pojedinih artikala iste marke. Sve to znači da možda nećete posve vjerovati slikovnim preporukama Google Shopping-a. Još ne možemo modelirati odjeću na vlastitoj umjetnoj inteligenciji ali ovo je korak bliže, smatra Wired.