Lanac burgera Submarine otvorio prvi restoran izvan Hrvatske. I to virtualni, imat će samo dostavu

'Cilj nam je da u svakom većem europskom gradu možete pojesti Submarine burger', najavio je suosnivač tvrtke

FOTO: Borko Vukosav

Najpoznatiji hrvatski lanac burgera Submarine proširio se u Rumunjsku. Svoju prvu poslovnicu izvan Hrvatske otvorili su u rumunjskoj prijestolnici Bukureštu. Radi se o poslovnici koja će raditi po modelu virtualnog restorana, tzv. princip ‘dark kitchen’, odnosno njihove burgere, i ostalu hranu iz ponude Submarinea, građani Bukurešta će moći dobiti isključivo preko dostavnih servisa.

Ovo je prvi korak u planiranom velikom proširenju poslovanja u 2022. godini na europsko tržište do kojeg dolazi nakon što su otvorili poslovnicu u gotovo svim većim hrvatskim gradovima. Iz Submarinea najavljuju kako će se nastaviti širiti u Rumunjskoj, drugim europskim državama, ali i na domaćem tržištu.

Planovi za daljnje širenje uključuju fizičke restorane, najavljuju iz tvrtke koju je ugledni financijski časopis Financial Times u ožujku ove godine uvrstio na listu 1000 najbrže rastućih tvrtki u Europi, kao jedinu netehnološku kompaniju iz jugoistočne Europe.

‘Cilj nam je biti u svakom većem europskom gradu’

Iz Submarinea poručuju kako im je priznanje Financial Timesa bio “vjetar u leđa” za daljnje širenje poslovanja. Zadovoljni su što su zakoračili na inozemno tržište. “Rumunjska nam je prvo tržište, a u 2022. planiramo otvoriti još nekoliko ekspozitura u Rumunjskoj, a paralelno nastaviti širenje i na druga tržišta po Europi. Izniman je posao ispred nas, ali i veliki su izazovi držati kvalitetu namirnica i brenda na tržištima koje još uvijek ne poznamo dovoljno”, kazao je jedan od osnivača i izvršni direktor Submarinea Dragoljub Božović.

Suosnivač i suvlasnik tvrtke Aleksandar Lazinica je naglasio kako ulaskom na rumunjsko tržište “pokazuju spremnost za rast i razvoj u skladu s očekivanjima”. “Naše sedmogodišnje iskustvo rada na Hrvatskom tržištu naučilo nas je kako se pozicionirati na tržištima koja planiramo osvojiti. Drago mi je da smo upravo mi postali prva hrvatska kompanija u hospitality, odnosno food sektoru koja se širi na Europsko tržište, a da pri tom sve naše ekspoziture nisu franšize već ostaju u našem vlasništvu”, rekao je Lazinica.

Poručio je da Submarine ima još “puno toga za napraviti”. “Cilj nam je da u svakom većem europskom gradu možete pojesti Submarine burger”, istaknuo je Lazinica.