I Facebook najavio pokretanje svoga glazbenog streama, kojim će parirati Spotifyju i Apple Musicu

Iz kompanije su najavili niz promjena što se emitiranja glazbe tiče

I Facebook se odlučio priključiti rastućem trendu osnivanja servisa za glazbeni stream, pa će se tako naći u društvu Spotifyja, Tidala, Rdija i Apple Musica. Usto što se namjerava obračnunati s YouTubeom kad je prikazivanje videa u pitanju, tim će putem krenuti i kod svoga budućeg glazbenog streama.

Najnoviji će eksperiment, navodno, uključivati i glazbene spotove, ali i audio streaming. Facebook planira zarađivati od glazbenih videa, a to je jedan od važnih začetaka razvijanja usluge glazbe na zahtjev, piše Music Ally.

Predstavit će i novu videouslugu

Planovi su za glazbene videe već su uznapredovali i pretpostavlja se da će usluga mogla biti dostupna već za nekoliko mjeseci. Glazbeni je stream zasad samo u planovima, ne zna se kad bi se mogao naći dostupan na tržištu. U Facebooku još uvijek razvijaju optimalan poslovni model, a špekulira se da u kompaniji prvo žele novu videouslugu dovesti do savršenstva, prije nego predstave novi projekt.

Streamovi su u zadnje vrijeme izrazito popularni i postali su neizostavan dio glazbene industrije. Prošle su godine devet posto ukupnih svjetskih prihoda činila sredstva dobivena od oglašavanja na streamovima, a 23 posto od pretplata na njima. Iste je godine i broj pretplatnika koji plaćaju za uslugu povećan za 46,4 posto, a prihodi od plaćanja pretplate narasli za 39 posto, što glazbene streamove čini jednim od najunosnijih servisa za emitiranje glazbe.