Googleov dodatak Play Music pretvara u besplatni glazbeni streaming servis

S Googleovim besplatnim streamingom uz reklame konkurencija je postala još gora

FOTO: Twitter

I Google se odlučio priključiti tržištu besplatnih glazbenih streamova. Google Play Music već je dostupan za 9,99 dolara mjesečno, međutim, sad su iz kompanije odlučili u pogon pustiti besplatnu verziju, koja će biti financirana putem reklama koje će se emitirati na usluzi.

Na taj način žele, kažu, omogućiti umjetnicima još jedan način za ostvarivanje prihoda, ali i privući što više korisnika na svoj pretplatni program. To je odgovor i konkurenciji, Pandora, Spotify, Rdio i Apple imaju besplatne verzije u nekom obliku, a sad u cijelu priču ulazi i Google.

Ponuda slična Spotifyju

“Naš tim glazbenih eksperata, koji uključuju kreatore Songze, uređuje svaku glazbenu stanicu pjesmu po pjesmu, tako da vi ne trebate. Ukoliko tražite nešto posebno, možete pretraživati naše postojeće stanice po žanru, raspoloženju, vremenskom razdoblju ili aktivnosti ili možete tražiti svoga omiljenog pjevača, album ili pjesmu i odmah kreirati stanicu sa sličnom glazbom”, piše Google. Identičnu stvar ima i Spotify u svojoj ponudi.

Realna su opasnost za konkurenciju

Uza sve, dodaju kako se nadaju da će nakon nekoga vremena korisnici poželjeti istu stvar dobiti i bez reklama, te se pretplatiti na Google Play Music. Dodaju kako, bez obzira pretplatili se ili ne, korisnici mogu pohraniti do pedeset tisuća pjesama besplatno.

Jedna od opasnosti po konkurenciju svakako je Googleova moć pridobivanja velikoga broja korisnika kroz svoje tražilice. Moći će ih, naime, prvenstveno uputiti na vlastite usluge, a tek im onda ponuditi alternativu. Usluga će biti od ovoga tjedna dostupna i na Androidu i na iOS-u, ali zasad samo u SAD-u.