Intuit kupuje MailChimp za 12 milijardi dolara. Riječ je o najvećem preuzimanju privatne kompanije do sada

MailChimp od svog osnivanja 2011. godine nije prihvatio niti jednu vanjsku investiciju

FOTO: Unsplash

Kompanija Intuit je konačno, nakon niza glasina, potvrdila kako preuzima MailChimp za 12 milijardi dolara. MailChimp je kompanija koja se bavi razvojem sustava za e-mail marketing, stoga su veće vjerojatnosti da ste nekada dobili mail koji je poslan kroz MailChimp, nego da ste ga koristili. Intuitu je to područje e-mail marketinga poprilično nepoznato. Kompanija je vlasnik TurboTaxa, stranice za kreiranje poreznih prijava u Americi, te QuickBooksa, softvera za računovodstvo.

Akvizicija je bitna budući da je riječ o najvećem preuzimanju neke privatne kompanije koja se razvijala bez vanjskih investicija. Kako se MailChimp razvijao i širio, nije prihvaćao nikakvu vanjsku investiciju još od svog osnivanja 2001. godine.

Šire se na tržištu softvera za mala poduzeća

Intuit kaže kako će ovim preuzimanjem nastaviti svoje globalno širenje, te dodatno unaprijediti svoju strategiju kojom žele postati kompanija pokretana umjetnom inteligencijom. Preuzimanjem će, kažu, dodatno ojačati svoje prijašnje strategije: rast malih poduzeća i snažan ulazak na tržište malih poduzeća.

Proizvod kojim direktno ciljaju na mala poduzeća je zasigurno QuickBooks, koji uz mogućnost računovodstvenih usluga nudi i mogućnost slanja generiranih računa. Stoga se integracija s MailChimpom čini i donekle logičnom.

Riječ je i o najvećem preuzimanjem koje je Intuit napravio u posljednjih nekoliko godina. Uz MailChimp, među veće akvizicije im se broji i prošlogodišnje preuzimanje kompanije Credit Karma za osam milijardi dolara.