Biznis & tech

Iz Twittera kažu da su možda neovlašteno koristili korisničke podatke za stvaranje personaliziranih oglasa

Premda nisu sigurni da li su koristili te podatke, iz kompanije su se svejedno ispričali

FOTO: AFP

Twitter je u utorak objavio da je možda upotrijebio korisničke podatke za personalizirane oglase bez njihova dopuštenja zbog problema s postavkama. Tvrtka navodi da je nedavno otkrila probleme i riješila ih u ponedjeljak, iako nije još otkriveno tko je sve time pogođen.

Korisnički podaci su snažan alat tvrtkama koji se njima koriste pri odlučivanju o plasiranju reklama, isticanju sadržaja i o tome koji bi potrošači mogli biti zainteresirani za proizvod.

Ispričali su se na svojoj stranici

Velike tehnološke kompanije su pod nadzorom regulatora diljem svijeta zbog prakse dijeljenja podataka.

“Imali ste povjerenje u nas da slijedite vlastite odabire, a mi smo vas u tome iznevjerili”, objavio je Twitter na svojoj web stranici, uz ispriku i obećanje da će poduzeti korake kako se “greška” ne bi ponovila.

Nastavite čitati