Je li Skechers zahvaljujući dobrim poslovnim rezultatima postao Nikeov najozbiljniji konkurent?

Skechers je objavio rezultate prvoga kvartala

FOTO: Flickr

Nike je, kao najveća i najjača američka tvrtka za proizvodnju i prodaju sportske robe, od odjeće i obuće do dodataka, dobila ozbiljnoga konkurenta. Uvjetno rečeno samozatajni Skechers objavio je svoje rezultate u prvom tromjesečju ove godine i oni su doista impresivni.

Morgan Stanley predstavio je izvješće u kojemu Skechers nazivaju podcijenjenom tvrtkom. “Skechers je mnogo bolja kompanija nego što se to primijeti”, napisali su analitičari u izvješću. Prošle su godine ostvarili rekordnu prodaju od 2,4 milijarde dolara, a cijene dionica udvostručile su se. Sad analitičari smatraju kako je jedina jača tvrtka od Skechersa upravo Nike.

Promjena marketinške strategije urodila plodom

Navodi se kako je ta tvrtka od one koja je imitirala tuđe proizvode postala jedna od onih koje sad plasiraju svoje vlastite i tako postavljaju trendove. Unaprijedili su, smatraju analitičari, i svoju marketinšku strategiju.

Mlađoj su se populaciji željeli približiti angažirajući popularnu teen pjevačicu Demi Lovato kao svoje zaštitno lice. Dio njihovih proizvoda obuća je specijalizirana za igranje golfa, a reklamira ju profesionalni igrač golfa Matt Kuchar.

Ljudi sve više fizički aktivni

Business Insider prenosi kako su i analitičari naveli da je uvećanoj prodaji sportske opreme kumovalo i sve veći broj ljudi koji se bave tjelesnim aktivnostima i sudjeluju u različitim sportskim akcijama.

Upravo je u masovnoj proizvodnji Skechers našao mjesto za sebe, a i osjetno jeftinije cijene od onih glavnih konkurenata svakako su doprinijele ovakvim rezultatima.