Kineski Vivo ima novi brend - Iqoo. Priča se da će biti za bogate ljude koji vole ekstravagantne mobitele

Zasad nema previše informacija, ali uskoro će jednoj osobi poslati mobitel da vidi o čemu se radi

FOTO: iqoo/weibo

Kineski proizvođač mobitela Vivo, koji je između ostalog prvi predstavio mobitel sa senzorom otiska prsta unutar ekrana, upravo je lansirao novi mobilni brend. Bez previše hajke, na kineskoj društvenoj Weibo objavili su da su lansirali Iqoo, novi podbrend o kojem i nema previše točnih informacija. Međutim, postoji par diskretnih hintova oko toga čime bi se mogli baviti.

Inače, podbrendovi su jako popularna stvar među kineskim proizvođačima. Primjerice, Huawei je lansirao Honor, brend kojim je ciljao na jeftiniji dio tržišta. Iqoova krovna kompanija Vivo je i sama podbrend BBK Electronicsa, koji je također vlasnik Oppa i OnePlusa. Unatoč tome, Iqoova budućnost i pozicioniranje unutar BBK grupacije nije posve jasna, ako uzmemo u obzir neke prošle primjere. Nedugo nakon lansiranja Realmea, OnePlus je odlučio odvojiti ga u zasebnu kompaniju.

Špekulira se da će biti luksuzni brend

Za sada se čini da će Iqoo ostati pod okriljem Viva. Vivo je naime ponovno objavio Iqoov post, kako slučajno ne bi bilo zabune oko toga otkuda dolazi Iqoo. Budući da Vivo svojim modelima cilja na jeftiniji i srednji segment tržišta, špekulira se da će Iqoo biti brend pod kojim bi mogli lansirati neke skuplje i ekstravagantne mobitele, s nekim naprednim funkcijama. Slika unutar objave na Weibu pokazuje futuristički grad, što možda ukazuje na koji segment tržišta ciljaju.

Pomalo neobično, Vivo će danas jednoj osobi koja im prati profil poslati i jedan iqoo mobitel, kako bi mogli demonstrirati o čemu se ustvari radi. Dakle, više o brendu iqoo bismo mogli saznati jako brzo.