Lululemon je brendirao svoje pivo i svi su ih napali zbog indijanskog totema na limenci

Napravili su Curiosity Lager jer je spoj piva i joge novi hit na njihovoj sceni

Šminkerski brend tajica za jogu Lululemon Athletica, poznat i po izjavi svoga osnivača da njihove tajice nisu previše prozirne nego su žene koje se na to žale predebele za njih, uvalio se u novi PR problem. Brendirali su svoje pivo Curiosity Lager ali predstavljanje dizajna limenke na Instagramu nije dobro prošlo.

Lululemon je izazvao puno bijesnih komentara, jer na limenci Curiosity Lagera imaju indijanski totem. Optužili su ih za neosjetljivost prema Indijancima, a mnogima nije jasno ni kako se pivo uklapa u jogu.

Novo Lululemon pivo proizvodit će se u ograničenim količinama i za početak će se moći kupiti samo na SeaWheeze Sunset Festivalu i polumaratonu u Stanley Parku u Vancouvera. Kasnije će biti dostupno u odabranim trgovinama pića u Kanadi.

Spoj piva i joge je najjači novi trend na toj sceni

“Totem je čista kulturna aproprijacija i nevjerojatno je uvredljivo” napisao je korisnik pelicanattack na Instagramu. Neki su korisnici upozorili da totem, koji bi trebao biti onaj iz indijanskog sela Xway’xway u Stanley Parku, nije točno prikazan. “Je li vam palo napamet da pitate za pomoć lokalnog indijanskog umjetnika prije nego ste napravili ovu karikaturu svete i važne stvari?” prozvala je Lululemon danieeela “Jeste li znali da su totemi u Xway-Xway parku doneseni iz Haida Gwaiija i drugačiji su od rezbarija plemena Obalnih Sališa?”

lululemon komentari

Prema mišljenjima stručnjaka za brend marketing koje citiraju američki mediji, totem nije bio najsretniji odabir ali da bi lansiranje piva, stereotipnog populističkog pića, moglo više naštetiti Lululemonu. Ako već kao premium brend idu na alkohol, kažu, trebali su brendirati svoje vino i napraviti nešto elegantno. S druge strane, kažu, Lululemon očigledno dobro poznaje svoje tržište jer je spoj piva, posebno artizanskih, s jogom jedan od novih trendova koji najjače rastu na toj sceni.