Magazin Playboy, simbol seksualne revolucije i najprepoznatljiviji brend na svijetu, traži novog vlasnika
Procjenjuje se da bi mogao postići cijenu od oko 500 milijuna dolara
Izdavač legendarnog magazina i simbola seksualne revolucije u Americi Playboyja istražuje mogućnosti njegove prodaje.
Svega nekoliko mjeseci nakon što su temeljito promijenili koncept i odustali od objavljivanja fotografija golih žena, uprava traži kupca, a Playboy bi na tržištu mogao vrijediti oko 500 milijuna dolara.
Playboy hangs up the “For Sale” sign https://t.co/DPoGgqPGTw pic.twitter.com/40RzVkPsrJ
— VANITY FAIR (@VanityFair) March 24, 2016
Playboy Enterprise u vlasništvu je osnivača Hugha Hefnera i investicijskog fonda Rizvi Traverse Management, a za savjetnika u prodaji angažirana je investicijska kuća Moelis & Co. Iako tvrtka ne objavljuje financijske rezultate, prema podacima Wall Street Journala prošle su godini zaradili 38 milijuna dolara od izdavačke djelatnosti, a 55 milijuna dolara od licenci brenda i korištenja logotipa za različite proizvode.
Playboy je pokrenut 1953. godine i među prvima je počeo objavljivati eksplicitne fotografije golih modela. Svijet se u međuvremenu znatno promijenio, erotski i pornografski sadržaji dostupni su besplatno na bezbrojnim internetskim stranicama. Playbojeva tiraža je 1975. godine iznosila 5,6 milijuna primjeraka, da bi posljednjih godina pala na oko 800 tisuća.
Na prodaju je i Hefnerova vila
Imovina kompanije uključuje i famoznu Hefnerovu vilu na Holmby Hillsu koje je početkom ove godine također ponuđena na prodaju s cijenom od oko 200 milijuna dolara, uz uvjet da Hugh Hefner zadržava pravo da u vili provede ostatak svog života.
Raskošno zdanje s bazenima i teniskim terenima sagrađeno je 1927. godine, a Playboy ga je kupio kupio 1971. godine po tadašnjoj tržišnoj cijeni od 1,1 milijun dolara.