Mulberry mijenja strategiju poslovanja. Smanjuje cijene, kako bi oživio posrnulu prodaju

Nakon što je prošla godina bila katastrofalna, ove su godine odlučili stvari promijeniti

FOTO: Twitter

Britanski je luksuzni brend Mulberry objavio je pad prihoda od devet posto. Ostvaren je prihod od 230,2 milijuna dolara u prvom tromjesečju ove godine. Probleme s prihodima prijavili su još prošle godine, što je uzrokovalo promjenu poslovne strategije, kako bi se povećala prodaja. U tu su svrhu ponešto promijenili cjenovni rang svojih proizvoda. Sve njihove torbice sad spadaju u specifičnu cjenovnu kategoriju.

“Zadovoljan sam što je strategija, koju smo prošle godine donijeli kao odbor, urodila plodom”, kazao je Mulberryjev izvršni direktor Thierry Andretta. “Predani smo jačanju naše pozicije u Velikoj Britaniji, ali nastojimo jačati i strategiju međunarodnoga rasta. Fokusirani smo na približavanje shvaćanja britanskoga luksuza kakav je Mulberry i međunarodnoj publici”, dodao je.

Uspješna promjena poslovne strategije

Nakon što su shvatili da je smanjenje cijene put ka povećanju prodaje, Mulberry svoje torbe prodaje u cjenovnoj kategoriji između petsto i tisuću funti. Prije toga preokreta cijena većine proizvoda bila je viša od 1.100 funti.

Strategija je to koja donosi uspjeh. Naime, iako su prihodi u odnosu na isto vrijeme prošle godine manji, bilježe veću prodaju. Već sad za cijelu godinu bilježe za jedan posto veću prodaju. Prodaja je pala u prvoj polovici godine, ali promjenom strategije brzo se poboljšala. “Najnovije poboljšanje u prodaji govori nam da je strategija koju provodimo jako dobra”, kazali su iz Mulberryja.

Povećanje prodaje i usklađivanje cijena

“Primijetili smo povećanje prodaje još od studenoga prošle godine. Usredotočili smo se na kreiranje poželjnih novih proizvoda u cijelom rangu Mulberryja, a ulažemo i u dugoročne planove. Inicijativa da se ponovno povežemo sa svojim kupcima ostvaruje obećavajuće rezultate”, kazao je Godfrey Davis, predsjednik Odbora Mulberryja u priopćenju za medije.

Iz kompanije su potvrdili da će novu strategiju određivanja cijene primijeniti na sve proizvode. Na taj se način namjeravaju još više približiti svojoj ciljnoj skupini kupaca te vratiti njihovo povjerenje.