Neograničen i brz internet svuda i uvijek kao novo normalno: riješite anketu i otkrijte nam što je vama bitno

Potrebe i očekivanja korisnika u digitalno su doba sve veće i dinamičnije

FOTO: Unsplash

Globalno tržište digitalnih usluga gotovo svakodnevno doživljava promjene, a korisnici sve više traže personalizaciju usluga, mogućnost jednostavnog korištenja i pristupa te odabir po vlastitim potrebama i preferencijama.

Žele biti umreženi u svakom trenutku te na jednom mjestu imati ono što im je korisno za obavljanje svakodnevnih zadataka, pa čak i u hodu. Budući da su nam raznovrsne tehnologije danas svojevrsna produžena ruka, to nas ni ne čudi.

Isto govore i najnoviji podaci istraživanja koje je za A1 Hrvatska provela agencija KVAKA, s ciljem ispitivanja potreba i želja digitalnih korisnika današnjice. U nastavku donosimo detalje, a prije toga vas pozivamo da riješite kratku anketu i otkrijete nam koje su vaše navike, želje i potrebe kada su u pitanju digitalne usluge.

Sve na jednom mjestu

Prema istraživanju, za 80 posto korisnika od ukupno 501 ispitanika važno je da na jednom mjestu, u aplikaciji ili na webu, mogu samostalno upravljati telekom uslugama – mijenjati opcije i tarife, isprobavati nove usluge i imati transparentan pregled te ih plaćati na jednom mjestu.

Gotovo isto toliko korisnika posebno cijeni kada mogu isprobati nove usluge bez ugovorne obveze i otkazati ih bilo kada, a za 76 posto njih vrlo je važno da od svog operatora ima prioritetnu korisničku podršku.

Jednostavno testiranje novih usluga

Od ukupnog broja ispitanika, 68 posto smatra da bi im vrlo korisno bilo kada bi mogli u samo par klikova isprobati dodatne mobilne usluge na jednom mjestu, preko aplikacije ili weba. Primjerice, glazbeni streaming, osiguranje ekrana, video streaming i slično.

Samo jedan posto više njih želi ujedno imati i mobilnu premium uslugu za manje novca koja bi im omogućila da s drugima podijele iskustvo neograničenog interneta na 24 sata.

Nadalje, 69 posto ispitanika koji su korisnici bonova izjavilo je da ne želi svaki mjesec razmišljati o nadoplati već bi vrlo rado iskoristili mogućnost plaćanja tri do šest mjeseci unaprijed, posebice kada bi na to ostvarili neki popust.


‘Sve što želim je sve’

U korak s trendovima, A1 Hrvatska tako je predstavila inovativne usluge i proizvode koji odgovaraju novim potrebama i očekivanjima korisnika, a temelj za pružanje svih usluga i njihovu brzu prilagodbu su značajna ulaganja i modernizacija mrežne i IT infrastrukture.

Usluge i proizvodi još fleksibilnije ponude:

  • Na najvećoj gigabitnoj fiksnoj mreži u Hrvatskoj dostupna je brzina od dva Gbps uz premium opremu koju čine Wi-Fi 6 router i mesh uređaji. A1 tehničari instalirat će opremu na korisničkoj lokaciji i pobrinuti se kako bi svaki kut doma bio pokriven kvalitetnim signalom. Dostupna je napredna korisnička podrška s kojom se upiti i zahtjevi rješavaju bez čekanja.
  • TV usluga s više od 220 kanala postala je prijenosna te se može gledati na drugim lokacijama ili istovremeno na dva TV uređaja.
  • Korisnici na tarifama s neograničenim internetom mogu pokloniti neograničeni Internet na 24 sata drugim A1 prepaid ili postpaid korisnicima svakog mjeseca.
  • Korisnici koji nemaju tarife s neograničenim internetom mogu jedom mjesečno sami aktivirati 24 sata neograničenog interneta.
  • Korisnici bonova mogu platiti tarife tri ili šest mjeseci unaprijed uz popust, tako da osim što štede ne moraju brinuti o stanju na računu i isteku tarife.
  • Mogućnost plaćanja prepaid tarife bez kupovine bona putem weba ili Moj A1 aplikacije.
  • Jednostavno upravljanje svim uslugama, aktiviranje novih ili deaktiviranje postojećih bez ugovorne obveze te isprobavanje dodatnih usluga ili plaćanje bonova i računa kroz nadograđenu Moj A1 aplikaciju.
  • Omogućena kupovina u webshopu i kupovina bonova putem Revolut Paya.
  • Spajanjem usluga u Mozaik korisnici maksimalno štede 16 eura po računu za ukupno povezane četiri usluge, a za povezanu mobilnu i fiksnu uslugu dobivaju tri mjeseca A1 Pomoć u kući.
  • Ovisno o uslugama i tarifi koju imaju, svi korisnici mogu besplatno aktivirati i isprobati od jedan do tri mjeseca dodatne usluge poput Osiguranja ekrana, A1 Xplore Music by Deezer, A1 SafeNet ili A1 Pomoć u kući.

Za kvalitetu bi se izdvojilo i više novca

Kvalitetan i brz internet od izuzetne je važnosti danas, stoga je 91 posto ispitanika reklo da im je jako bitno imati kvalitetan Wi-Fi signal u svakom kutu doma.

Nastavno na to, 56 posto korisnika spremno je izdvojiti i više novca za vrhunski modem i Wi-Fi opremu na tržištu, kako bi ujedno imali najbolje iskustvo i prioritetnu korisničku podršku.

Nesmetan pristup neovisno o lokaciji

Što se tiče televizijskih usluga, 85 posto ispitanika smatra da je mogućnost promjene TV paketa jednom mjesečno bez dodatne naknade dobra pogodnost, dok ih 83 posto želi mogućnost prenošenja TV usluge operatora na druge lokacije, ovisno o tome gdje se nalaze.

Primjerice, ako imaju internet i TV uslugu u Zagrebu, da ih bez ikakvih problema i smetnji mogu koristiti i tijekom godišnjeg odmora na moru ili na bilo kojem drugom mjestu pod istim uvjetima.


Sadržaj nastao u suradnji s A1 Hrvatska.