Nakon duge i iscrpljujuće bitke s Adidasom, Nike je postao apsolutni vladar tržišta sportske opreme

Zabilježen rast profita od 20 posto u odnosu na isti period prošle godine

Prema poslovnom izvješću za drugo fiskalno tromjesečje, Nike je premašio očekivanja analitičara i ostvario neto profit od 785 milijuna dolara odnosno 20 posto više nego u istom razdoblju lani.

“Snažan rast drugog kvartala i profitabilnost pokazuju da Nike Category Offence strategijom nastavlja momentum rasta – duboko se povezujući s kupcima i potpuno im stojeći na raspolaganju”, naglasio je u priopćenju Mark Parker, predsjednik i izvršni direktor Nikea.

Rast najviše duguju prodaji tenisica za košarku, točnije prodaja modela Jordan, LeBron i Kobe, i to prvenstveno na njihovom najvećem tržištu, onom Sjedinjenih Američkih Država na kojem je prodaja rasla za 10 posto.

Prihodi od Nike brenda rasli su za 13 posto i iznosili 7,7 milijardi, a prihodi od Conversea su pali za 5 posto na 398 milijuna, u prvom redu zbog pada prodaje u Europi.

Cijena dionice ove je godine ukupno narasla za 37 posto, a zajedno 3-postotnim skokom nakon objave posljednjih financijskih rezultata narasla na 135,3 dolara po dionici.