LinkedIn ima čudnu novu opciju koja omogućava šefovima besplatan content management

Nismo sigurni da smo razumjeli prednosti za zaposlenike

LinkedIn (Foto: Flickr)
FOTO: Flickr

LinkedIn, društvena mreža s 350 milijuna korisnika, platforma je koju njezini korisnici koriste za poslovno umrežavanje, traženje i nuđenje kako posla, tako i raznih edukacija i seminara. Odnedavno su ponudili još jednu opciju: menadžment na društvenim mrežama.

Danas je LinkedIn predstavio Elevate, plaćenu aplikaciju koja korisnicima predlaže sadržaj, bazirano na algoritmima dobivenima korisničkim pretraživanjem. Potom te iste članke i sadržaje dijeli putem vlastite mreže ili preko Twittera. Planiraju uskoro i Facebook uključiti u cijeli koncept.

Elevate je od danas dostupan uskom broju ljudi koji će ga testirati. Svima će biti dostupan, a aplikacija će biti dostupna i za skidanje na iOS-u i Androidu. Međutim, samo će oni koji plate aplikaciju moći i koristiti.

Što je zapravo Elevate?

Pojednostavljeno, Elevate bi bila platforma na kojoj korisnici društvenih mreža, putem društvenih mreža dijele društveni sadržaj. Usporediva s Hootsuiteom i Bufferom, i Elevate je namijenjena kako profesionalcima, tako i amaterskim entuzijastima.

Za profesionalce je ova aplikacija korisna, jer im omogućava da budu redoviti na društvenim mrežama, čak i kada nemaju vlastitih poveznica koje bi dijelili s drugima. Moći će kreirati posebne teme sa sadržajima koje žele pratiti.

Zanimljivo je i to da se Elevate može koristiti kako bi se tvrtke zbližile sa svojim zaposlenicima, ali i kako bi oni bili aktivniji na društvenim mrežama. Preko dijeljenja sadržaja oni postaju vidiljiviji, a to doprinosi većem prometu na njihovu profilu. “Elevate zaposlenicima pomaže da budu društveni profesionalci”, pojednostavljeno rečeno riječima produkt menadžera Willa Suna.

Upravo to umrežavanje zaposlenika neke tvrtke za LinkedIn predstavlja neiskorišten potencijal. Oni kažu da je tek dva posto zaposlenika neke tvrtke spremno preko LinkedIna podijeliti vijesti vezane za njihovu tvrtku, a bez obzira na to imaju i do deset puta više kontakata od svojih poslodavaca.

Besplatan content management?

LinkedIn je odlučio podijeliti neke od ranih rezultata pilot projekta. Ne čudi, zato, da su brojke pozitivne. Prema njima, svaki od šest sadržaja koje podijelite donosi vam šest pogleda na profil, koji rezultiraju sa dva nova kontakta.

Kažu i da kad zaposlenik dijeli sadržaj vezan uz svoju tvrtku, njegov poslodavac za rezultat ima šest novih potraga za poslom, tri pogleda na službeni profil tvrtke i jednim novim pratiteljem. To im pomaže da bolje zaposle, reklamiraju i prodaju, piše Tech Crunch.

Rješenje za poticanje angažmana na društvenim mrežama

Jasno, Elevate i LinkedInu donosi puno potencijalnih koristi. Kako i dalje teže rastu i većim prihodima, tvrtka se zadnjih godina dala u istraživanje mnogo različitih područja interesa, što bi im trebalo izgraditi sadržajniju poslovnu strategiju.

Iako je Elevate jedno od rješenja za poticanje prometa i angažmana na LinkedInu, pred njima je još dug put za to. Izgradnja plaćenog B2B menadžmenta na društvenim mrežama također pruža LinkedInu potencijalni prihod za razvoj budućih poslovnih rješenja.

Prihodi u zadnjem kvartalu koje je LinkedIn ostvario iznosili su 643 milijuna dolara. Kako mreža sazrijeva, Elevate može pomoći podići ljestvicu za B2B menadžment i buduće poslovanje.