Novi globalni uspjeh Infobipa. Za čuveni Dior napravili su WhatsApp kampanju s azijskom superzvijezdom

U novoj Diorovoj kampanji korisnicima je omogućena komunikacija s ambasadoricom brenda, glumicom i pjevačicom Jisoo

Hrvatska megakompanija Infobip upravo je postigla još jedan globalni uspjeh. Za luksuzni francuski brend DIOR Beauty, omogućili su jedinstvenu WhatsApp kampanju, općenito prvu takvu u kozmetičkoj industriji. Kampanja je zanimljiva i po tome jer se njome široj publici, odnosno većem broju korisnika, može jednostavno pokazati za što je sve sposobna Infobipova cloud tehnologija. Infobip je dakle odabran kao tehnološki partner, odnosno provider tehnologije za jednu od najvećih svjetskih kozmetičkih kuća.

U novoj Diorovoj kampanji korisnicima je omogućena komunikacija s chatbotom i ambasadoricom brenda, južnokorejskom glumicom i pjevačicom K-pop benda Blackpink, Jisoo. Dvadesetsedmogodišnja Jisoo velika je zvijezda diljem svijeta, a ne samo u Južnoj Koreli ili K-pop sferi, čiji Instagram profil pravi više od 60 milijuna ljudi. Istovremeno, ovo je prvi put ikad da je neki brend iskoristio WhatsApp kao kanal za dodatno osnaživanje komunikacije s potencijalnim kupcima.

Kako je stvar konkretno funkcionirala? Više od 9,6 milijuna pratitelja Diorovog Instagram profila @diorbeauty dobilo je četverodnevni pristup ekskluzivnim sadržajima i komunikaciji s Jisoo, koja je, kako kažu, muza kampanje za novi ruž za usne Dior Addict.

Ovako su pratitelji Dior Beautyja komunicirali s brendom

Kako funkcionira kampanja?

DIOR Beauty pustio je Instagram story kojim je svoje je pratitelje pozvao na razgovor s WhatsApp chatbotom. Onima koji su se priključili, uskoro se javila Jisoo i pružila im priliku da se pridruže njenoj ekskluzivnoj WhatsApp grupi. Potom im je poslan link na posebnu odredišnu stranicu, na kojoj su se mogli prijaviti za komunikaciju s Jisooinim chatbotom na WhatsAppu.

Članovima te ekskluzivne grupe potom se ponudio izbor vrste sadržaja koji žele primati, od tematskih video zapisa do ekskluzivnih zakulisnih snimaka Jisooine svakodnevice u ulozi Diorove ambasadorice. Članovima je poslan i ekskluzivan link na kojem mogu kupiti novi ruž za usne visokog sjaja, Dior Addict, a dobili su i pristup posebnom novom filteru brenda na Instagramu. Dakle, riječ je o pravom ekskluzivnom klubu za fanove Dior Beauty i Jisoo, koji je smješten na WhatsApp.

Infobipove servise koristi više od pet milijardi ljudi

WhatsApp Business, namijenjen poslovnim korisnicima, jedan je od najpopularnijih kanala unutar Infobipove komunikacijske cloud platforme. Tim rješenjem Infobip je Dioru omogućio da se uz pomoć chatbot tehnologije osmisli velik broj automatiziranih poruka koje se šalju kao odgovori korisniku, ovisno o tome što napiše. Time se korisniku daje iskustvo razgovora s Jisoo, budući da je komunikacija interaktivna i uključuje slike, videozapise, datoteke, linkove, audio zapise i drugo, pa se zaista doimalo kao da se razgovara s pravom osobom. Kampanje su time, kažu iz Infobipa, “dodatno oživjele”, pa potiču kupce na veći angažman.

“Naša je uloga redefinirati način na koji komunikacija može pomoći u oživljavanju priča o brendu. Pritom je partnerstvo Infobipa s brendom DIOR Beauty sjajan primjer načina na koji kanali poput WhatsAppa mogu to i ostvariti. Ovo je jedna od najuzbudljivijih kampanja na kojima smo do sada radili. Iskoristili smo baš sve elemente tog svestranog kanala kako bismo realizirali nešto sasvim jedinstveno i izvanredno. Nadamo se kako će naš trud i rezultati potaknuti i druge brendove da svoj digitalni angažman podignu na novu razinu”, rekao je Adrian Benić, Infobipov član Uprave za proizvode. Diorova kampanja zamijećena je i u bitnim stranim medijima, pa su ju tako pokrili, između ostalih, Businesswire i Financial Post.

Infobip je danas, 16 godina nakon svog osnivanja, narastao na 3600 zaposlenika diljem svijeta, odnosno, na šest kontinenata kroz više od 70 ureda. Njihova komunikacijska platforma može doprijeti do gotovo sedam milijardi korisnika u više od 190 zemalja svijeta. Infobip time omogućuje besprijekornu mobilnu komunikaciju poslovnih subjekata s krajnjim korisnicima, neovisno o kanalu ili uređaju, te neovisno o trenutku ili lokaciji gdje se nalaze. Otkrili su nam i da je u posljednjih godinu dana njihove servise i usluge koristilo više od pet milijardi ljudi. Nedavno su otvorili svoj novi kampus u Zagrebu, njihov najveći inovacijski centar u svijetu.