Oglašivači na Facebooku sada mogu uspoređivati različite reklamne kampanje i vidjeti koja je učinkovitija

Unaprijeđena verzija alata Conversion Lift radi na više kanala i platformi

FOTO: FB

Facebook je u petak objavio da je nadogradio svoj alat za mjerenje učinkovitosti oglasa Conversion Lift i da oglašivači sada mogu uspoređivati efekte različitih oglasa koji imaju isti cilj, te njihov efekt kroz različite online i offline kanale.

Conversion je dosad mogao mejriti samo uspješnost oglasa kod testne grupe koja ih je vidjela i kontrolne grupe kjoa nije. Počeli su testirati i novi format oglasa, interaktivne oglase preko cijelog ekrana.

Stižu i interaktivni oglasi preko cijelog ekrana

Format su prvi put najavili u lipnju, a korisnicima omogućava listanje više fotografija, videa i drugog materijala, slično kao na Instagram Carouselu. Takvi bi im formati mogli donijeti puno veće marže od standardnih oglasa u News Feedu, a testirali su ih s Gatoradeom i modnim brendom Michael Kors.