Otkrilo se zašto je direktor Beatsa naglo zbrisao iz Applea. Otišao je u Pariz raditi za LVMH

Ian Rogers neočekivano je imenovan direktorom digitalnog biznisa LVMH-a

FOTO: AFP

Kad je prošli tjedan objavljeno da je direktor Beatsa Ian Rogers, ključni čovjek za razvoj Apple Musica napustio Apple dva mjeseca nakon lansirana servisa, informacije su bile šture i pričalo se da su razlozi osobne prirode. Ništa od toga, bila je riječ o klasičnom preotimanju, Rogers je Cupertino zamijenio Parizom i otišao u najjaču svjetsku kompaniju na tržištu luksuza LVMH.

Apple je u svibnju 2014. za 3 milijarde dolara od Dr. Drea i Jimmyja Iovinea kupio Beats, s njima je u kompaniju došao i Ian Rogers. Budući da streaming glazbe raste eksponencijalno a downloadi u Americi padaju, Apple je kupio Beats kao bi razvio svoj streaming servis Apple Music i radijski servis, za koji je bio zadužeg Rogers.

Zašto LVMH treba majstora za digitalnu glazbu

Kako će Ian Rogers doprinijeti korporaciji koja se bavi svime od Dom Perignon šampanjaca do Pink košulja nije jasno iz njegove biografije, ali predsjednik LVMH-a, miljarder Bernard Arnault, jako ga je htio.

 

Imenovao ga je direktorom cijelog digitalnog biznisa kompanije. “Ian nam donosi široko iskustvo u vrhunskim digitalnim projektima a njegov inovatorski duh učvrstit će LVMH na liderskoj poziciji u segmentu luksuza”, objavio je Arnauld u priopćenju u utorak.

Rogers je gotovo cijelu karijeru izgradio na tržištu digitalne glazbe. Jedan od prvih iskoraka bilo mu je izvlačenje Beastie Boysa na internet, bio je direktor Yahoo Musica, direktor Beats Musica neposredno prije prodaje Appleu, a u Appleu je vodio transformaciju servisa Beats Music u Apple Music i razvijanju internetskog radijskog servisa Beats1.