Pinterest objavio da postaje profitabilan i najavio gumb za kupovinu jednim klikom

Predstavili su i koncept proizvoda koji neodoljivo podsjeća na Googleov buy gumb

FOTO: Twitter

Pinterest se polako počinje otvarati oglašivačima. Jednako polako kompanija počinje ostvarivati i profit. Zadnjim je krugom ulaganja vrijednost Pinteresta procijenjena na 11 milijardi dolara.

Nova marketinška kampanja, koju Pinterest ima u planu pokrenuti, daje naznake da je kompanija ozbiljno odlučila ostvarivati veći profit. Na Emtech Digital konferenciji predstavili su koncept svoga novog proizvoda. Action Buttons dozvoljavat će korisnicima da automatski dodaju u virtualnu košaricu, primjerice, sve sastojke recepta koji im se upravo svidio. Mogu tako kupiti i bilo što drugo, primjerice, dodati neki gadget na Amazon, bez da moraju dodatno tražiti. Sve će se odvijati doslovno jednim klikom miša.

Mijenjaju strategiju e-trgovine

Već sad nude promovirane pinove kompanijama za e-trgovinu. Plaćeni oglasi dižu rejting pinova kompanija koje su za njih platile, pa se pojavljuju češće i iznad svih ostalih. Sad su najavili kako planiraju razviti strategiju kako da dodatno unaprijede takav način poslovanja i e-trgovine, jer im se koncept pokazao iznimno uspješnim.

Iako je Actions Buttons još uvijek u razvojnoj fazi, čini se da je Pinterest doista na tragu nečega doista velikog. Doduše, i dalje nas neodoljivo podsjeća na Googleov Buy gumb, koji bi omogućio zapravo slično kao i Pinterest. Čini se da je pred nama budućnost puna raznih gumba kojima ćemo moći kupiti gotovo sve što vidimo dok surfamo internetom.