Pogledajte zašto cijeli internet priča o novoj reklami Coca-Cole snimljenoj za ramazan

Coke je na bliskoistočnim tržištima pokrenula kampanju protiv etiketiranja

Socijalni eksperimenti postali su omiljeno marketinško sredstvo a Coca-Cola je upravo izazvala veliku raspravu na webu svojom novom kampanjom u tom žanru. Ove je godine tijekom ramazana, muslimanskog praznika koji završava 17. srpnja, na svojim bliskoistočnim tržištima odlučila pokrenuti kampanju protive etiketiranja.

Napravili su nove limenke na kojima je samo prepoznatljiva uvijena Coke vrpca bez natpisa i simbolizira otvorenost uma i toleranciju, a s druge strane je poruka “Etikete su za limenke, ne za ljude.” U videu koji prati kampanju, nekoliko su muškaraca, istočnjaka i zapadnjaka, stavili u potpuno mračnu sobu.

Dio šire kampanje za toleranciju

Jedan je kognitivni psiholog s maorskim tetovažama na licu, drugi je uredni heavy-metalac, treži nosi tradicionalno muslimansko pokrivalo za glavu…Muškarci u razgovoru stiču pravi dojam jedni o drugima, neopterećeni izgledom ili rasom i kad se svjetlo upali otkrivaju kako su zamišljali jedni druge. Reklama je dio šire kampanje “Uzmimo sekundu više” . Pogledajte o čemu je riječ.