Prije 9 godina osnovali su jednu od vodećih digitalnih agencija u zemlji. Sada pokreću svoju treću kompaniju

Osnivači Degordiana, Tomislav Grubišić i Daniel Ackermann, upravo su najavili novu ekspanziju

FOTO: Vjekoslav Skledar/Telegram

Tomislav Grubišić i Daniel Ackermann, osnivači jedne od vodećih digitalnih agencija u regiji Degordian, danas su objavili da su osnovali novu kompaniju. Nakon što su 2014. godine prebacili dio poslovanja u MediaToolkit, sada pokreću i treću tvrtku, Bornfight.

Bornfightom žele osigurati klijentima sve usluge koje im trebaju unutar jedne kompanije, s potpunom integriranosti. Time bi klijenti, u usporedbi s korištenjem više digitalnih agencija, dobili bolji proizvod u kraćem roku. Odvajanjem timova Degordiana, kao što je bio slučaj nakon osnivanja MediaToolkita, kompanije su se mogle fokusirati na svoj zasebni dio, pa su počele ubrzano rasti i razvijati se. Slično bi se moglo dogoditi i s Bornfightom.

“Umjesto da svi rade na svemu, timovi su se jednostavno mogli u potpunosti fokusirati na svoj core business i izgraditi svoj smjer razvoja. To nas je iskustvo potaknulo da napravimo ovu novu kompaniju. Degordian će se sada moći u potpunosti fokusirati na razvoj u sferi digitalnog marketinga, dok će se Bornfight usmjeriti prema razvoju visoko tehnoloških rješenja”, kaže Grubišić.

Produkcija je postala veća od marketinga

Na pitanje što je ustvari Bornfight, Grubišić kaže da to nije ni digitalna agencija, ni developerski studio, već nešto treće. “Bornfight je kompanija koja će se fokusirati na digitalne inovacije, odnosno na razvoj visoko tehnoloških rješenja za klijente koji žele unaprijediti svoje poslovanje. Povezujemo strateški pristup poslovanju sa svojim tehnološkim znanjem, kako bismo klijentima na jednom mjestu mogli ponuditi cjelokupnu uslugu”, kaže Grubišić. Do imena su došli u suradnji s brending agencijom Fabular, a predstavlja njihovu viziju: nikad se ne predaju, odnosno rođeni su za borbu.

Bornfight će se baviti razvojem posebnih softvera za klijente, digitalnim proizvodima, mobilnim aplikacijama, interaktivnim rješenjima, te blockchain tehnologijama. U početku kreću s 57 ljudi, koji imaju iskustvo rada na nekim od njihovih većih projekata. Svi koji sada rade u Bornfightu bili su dio Degordiana. “Radi se o dizajnerima, developerima i strategic partnerships odjelu koji se i unutar Degordiana primarno fokusirao na razvoj partnerstava sa stranim klijentima i klijentima kojima je fokus bio na razvoju visoko tehnoloških rješenja”, pojašnjava Grubišić. Trenutno ne planiraju uzimati ljude van kompanije, no to bi se vrlo skoro moglo promijeniti.

Svi zaposlenici su iz Degordiana

Ideja iza Bornfighta je stvaranje tima koji će moći kompleksne probleme digitalizirati i kreirati digitalne proizvode koje će koristiti milijuni ljudi diljem svijeta. Uz funkcionalnost, fokus će im biti i na vrhunskom dizajnu i korisničkom iskustvu korištenja njihovih proizvoda. Kroz proces izrade proizvoda usko će surađivati sa svojim klijentima, s kojima će možda raditi ne samo nekoliko mjeseci, već i nekoliko godina.

“Kroz godine, naš produkcijski tim postao je veći od marketinškog. Odjednom nismo samo radili web stranice, mobilne aplikacije i druge interaktivne proizvode. Odjednom smo počeli razvijati sustave koje koriste milijuni ljudi, kojima stvaramo alate s kojima kompanije rade bolje i brže, te zauzvrat svojim klijentima nude proizvode kojima mijenjaju svoj biznis”, napisao je Ackermann na Facebooku.

Uprava kompanija neće se mijenjati u odnosu na Degordian. Ackermann i Grubišić i dalje će raditi na razvoju Degordiana kao suosnivači, no formalnu ulogu CEO-a Bornfighta, kao i bavljenje većinom operativnih aktivnosti na sebe će preuzeti Grubišić. U upravi će također ostati i ljudi iz RSG Capitala, koji su uložili u Degordian i Mediatoolkit.

When we started, we created Degordian as a marketing and technology company. Our vision was to make sure clients can get…

Gepostet von Daniel Ackermann am Montag, 24. September 2018

Zajedničke projekte rade još od srednje škole

Ackermann i Grubišić pokrenuli su Degordian prije devet godina. Njihov prvi zajednički projekt, Daj5, nastao je još dok su zajedno išli u srednju školu, točnije zagrebački MIOC. Kako su ispričali Telegramu u velikom intervjuu, napravili su zajedničku internetsku stranicu za sve razrede u njihovoj školi, na kojoj su učenici mogli napraviti i uređivati profile. Iako nije bila nešto previše lijepa, njihova stranica Daj5 je bila funkcionalna, što joj je donijelo i popularnost.

Međutim, točno u to doba, svoj projekt, s relativno sličnom premisom, lansirao je i Mark Zuckerberg, čiji je Facebook pokorio i druge, mnogo veće društvene mreže od Daj5. Nakon nekoliko manjih projekata iz doba dok su bili na FER-u, vratili su se ideji Daj5, koji su nakon investicije Nenada Bakića htjeli pretvoriti u hrvatsku verziju MySpacea.

Išlo im je dobro, pa su se htjeli oglašavati na internetu, no to nisu mogli bez tvrtke. Svoju kompaniju, prije preimenovanja u Degordian, nazvali su iSTUDIO. Tada su se profilirali u kompaniju za vođenje Facebook stranica, odnosno bavili su se njihovim održavanjem i komunikacijom s kupcima. Zahvaljujući njihovoj stručnosti, firma im se udvostručivala svakih šest mjeseci, a danas broje preko stotinu zaposlenih.