Rugali smo se njegovom kamiončiću, ali Musk je za njega u samo dva dana dobio preko 200.000 prednarudžbi

Čini se da ono ruganje nije baš zaustavilo interes za Teslinim futurističkim pickupom

FOTO: Tesla

Malo više od dva dana nakon predstavljanja Cybertrucka, Teslinog prvog pickupa, prednarudžbe su probile sva očekivanja. Već u subotu Tesla je zaprimila 146.000 prednarudžbi, a u nedjelju Elon Musk je tvitao da su probili 200.000 prednarudžbi. Premda Tesla prednarudžbu naplaćuje samo 100 dolara, u malo više od 48 sati time su prikupili preko 20 milijuna dolara.

Teslin kamionet Cybertruck dostupan je u tri verzije. Osnovna verzija s jednim motorom ima domet od oko 400 kilometara i stoji 39.900 dolara, a snažnija verzija s dva motora ima 500 kilometara dometa i stoji 49.900 dolara. Treća najsnažnija verzija s tri motora stajat će 69.900 dolara, imati domet od oko 800 kilometara i stiže tek 2022. godine. Musk je precizirao da je najpopularniji model s dva motora (42 posto prednarudžbi), slijedi ga model s tri motora (41 posto), a najnepopularniji je model s jednim motorom (17 posto).

Super rezultati bez reklama

Musk je potom nadodao da je taj fantastičan broj prednarudžbi postigao “bez ikakvih plaćenih reklama ili sličnih kampanji”. Tesli vjerojatno nisu niti trebale te reklame, budući da je dizajn kamioneta osigurao širenje memeova diljem interneta. Pomoglo je sigurno i neplanirano razbijanje stakala, za koje je Musk tvrdio da su neprobojna. Musk je na kraju i sam priznao da su memeovi puno pomogli.

Cybertruck će vjerojatno biti drugi najuspješniji model na temelju prednarudžbi. Kada su predstavili Model 3 2016. godine, dobili su u kratkom roku 276.000 prednarudžbi, a samo dva dana kasnije, broj je narastao na 325.000. Tesla baš i nema naviku objavljivanja broja prednarudžbi, što recimo nisu učinili za svoj manji crossover, Model Y. Sudeći prema broju prednarudžbi, Cybertruck koji je polarizirao javnost, a mogao bi biti jedan od popularnijih modela u Teslinoj ponudi.