Samsung se odrekao korporativnog logoa da bi povećao prodaju svojeg flagshipa Galaxy S6 u Japanu

Galaxy S6 će se zvati Docomo Galaxy ili au Galaxy, ovisno o mobilnom operateru

FOTO: Samsung Japan

Samsung je odlučio ukloniti svoj korporativni logo s novog flagship proizvoda Galaxy S6 koji će se prodavati u Japanu. Na drastičan potez su se odlučili zbog katastrofalnih prodajnih rezultata u Japanu.

Novi uređaji koji se prodavati u Japanu neće imati logo Samsunga već će se zvati Docomo Galaxy ili au Galaxy, ovisno o mobilnom operateru od kojeg je kupljen uređaj. Indikativno je da se u online promotivni sadržaji novog flagshipa u Japanu nigdje ne spominje ime Samsung.

Iz Samsunga nisu detaljnije komentirali ovaj potez, a glasnogovornik kompanije je Korea Heraldu samo poručio: “Mišljenja smo da je Galaxy brend svima poznat u Japanu”.

Samsungovi prodajni rezultati ga poprilično demantiraju. Južnokorejski div se nikako ne uspijeva jače probiti na japansko tržište gdje drže samo 5,6 posto prodaje mobitela, dok u cijelom svijetu 25,1 posto prodanih mobitela nosi njihov brend. Usporedbe radi njihov najveći rival drži 40,8 posto japanskog tržišta, a slijede ga japanski igrači Sony s 18,1 posto, Sharp s 12,4 posto i Fujitsu s 8,8 posto.

Prema pisanju Bussines Koreje Samsung je čak razmatrao i potpuno povlačenje iz Japana jer na tom tržištu navodno posluju s minusom.