Tim Cook još jednim potezom pokazao kako se kompanija sve više okreće kineskom tržištu

Pridruživši se kineskoj društvenoj mreži Weibo, jasno je dao do znanja da se želi približiti tržištu

FOTO: AFP

Appleov izvršni direktor Tim Cook registrirao se na Weibou, kineskoj inačici Twittera. Tim je potezom još jednom pokazao kako je fokus kompanije okrenut na Kinu, kao jedno od tržišta na kojima Apple može ostvariti najveći rast.

“Pozdrav, Kino! Drago mi je da sam ponovno u Pekingu, objavljujući inovativne programe za okoliš”, napisao je Cook na engleskom i kineskom na Weibou. Programi za okoliš zapravo su dio inicijative za čistu energiju i zaštitu okoliša koja je pokrenuta u Kini.

Jedna od vodećih društvenih mreža u Kini

Prema nekim izvješćima, društvena, mreža Weibo ima otprilike 175,7 milijuna aktivnih korisnika mjesečno. Smatra se jednim od vodećih servisa u Kini. Uz njega, često se spominje Tencentov WeChat, koji ima oko 500 milijuna aktivnih korisnika mjesečno.

Obzirom da kinesko gospodarstvo rapidno raste i razvija se, a ekonomski i kulturni utjecaj zemlje zadnjih se godina konstantno povećava, tako je i Weibo postao atraktivan poznatim i bogatim Amerikancima, uključujući Billa Gatesa, Kobeja Bryanta, Roberta Downeyja Juniora, Toma Cruisea i Samuela L. Jacksona, prenosi Mashable.

Očekuje se da će se Cook na Weibou ipak suzdržati od komentiranja gorućih političkih i aktivističkih pitanja, kako to čini na Twitteru.