Twitter odsad oglašivačima omogućava vidjeti koje aplikacije korisnici imaju na svojim telefonima

Kako bi olakšali ciljano oglašavanje, pratit će se i download aplikacija

FOTO: Twitter

Čini se da svi servisi i usluge koje koristimo sve više prate naše aktivnosti, ne samo na internetu, nego i na pametnim uređajima koje rabimo. Twitter je zadnji u nizu. Najavio je najavio da je za oglašivače dostupan novi alat, koji će pratiti koje aplikacije korisnik ima instalirane na svom uređaju te mu na osnovu toga nuditi reklamni sadržaj.

Primjerice, ukoliko neki oglašivač želi povećati promet svoje aplikacije za upravljanje zadacima, može odabrati kategoriju produktivnost, na kojoj će saznati kako doći do ljudi koji su instalirali slične aplikacije. “Taj isti oglašivač može znati kako korisnici koji instaliraju takve aplikacije imaju tendenciju korištenja financijskih aplikacija, pa može i u toj kategoriji pronaći ljude koji su zainteresirani za njegovu aplikaciju”, napisao je Deepak Rao, Twitterov projekt menadžer.

Moguće je i praćenje analitike

Obzirom na činjenicu da oglašivači konstantno traže nove načine kako doći do potencijalnih korisnika, ovaj Twitterov alat znatno im olakšava posao. Osim toga, omogućio im je i praćenje analitike, pa tako oglašivači mogu saznati kako su korisnici reagirali na njihove ciljane oglase.

Još od studenoga Twitter prati koje aplikacije skidaju njegovi korisnici. Iako je opcija automatski uključena, svaki korisnik može ju isključti ukoliko to želi. Ta opcija omogućena je i u slučaju kad Twitter predlaže koga pratiti, ali i kad se pojavljuju tvitovi drugih stranica koje ne pratite.