Uber se opet širi, sad osim hrane žele dostavljati i robu visoke mode

Uber osim prijevoza, odsad nudi širok dijapazon usluga dostave

FOTO: Youtube

Uber je počeo ozbiljno razmatrati proširenje svoje dostavne djelatnosti. Osim što su predstavili pilot projekte dostave hrane, sad su odlučili početi dostavljati robu visokih modnih marki.

TechCrunch javlja kako je uključeno više od 400 modnih marki. Između ostalih, u program su uključene modne marke Louis Vuitton, Tiffany’s, Hugo Boss i mnoge druge, a Neiman Marcus je u pregovorima. Neke su od kompanija već počele prakticirati ovu uslugu.

Dostavljat će robu poznatih modnih marki

Radi se o tome da kad online naručite robu, Uber vam je dostavi isti dan. Zadnji je to pokušaj proširenja Uberove djelatnosti. Prošle su godine u pogon pustili UberRush, koji je operirao samo na Manhattanu, a poslije je usluga proširena.

Potom je nastao UberEats, dostava hrane, koja je nakon uspješno provedenog probnoga perioda u Los Angelesu i Barceloni, u pogon puštena u New Yorku i Chicagu.

Planiraju udružiti usluge

U javnost je procurio i jedan bitan detalj oko priručnika za vozače. Po njemu se jasno vidi kako kompanija nastoji spojiti svoju inicijalnu uslugu s ostalima. To bi moglo značiti da će vozač u automobilu na zadnjem sjedalu imati putnika, a naprijed pakete ili hranu koje treba dostaviti.

“Onoga trenutka kad smo uspjeli automobile isporučiti u roku od pet minuta, shvatili smo da postoji mnogo stvari koje se mogu dostaviti u pet minuta”, kazao je još 2013. godine Uberov izvršni direktor Travis Kalanick. Međutim, nije baš sve tako kako se čini.

Špekulira se da su u Uberu planirali pokrenuti dostavu robe udružujući se s gigantima poput Amazona ili eBayja. Međutim, to im je bilo previše komplicirano, uzimajuću u obzir golema skladišta i količinu papirologije koja bi se morala proći. Stoga su se okrenuli manjim dućanima, čije pakete doista mogu dostaviti na vrijeme, kako i planiraju.