Udružili se Facebook i HBO, odsad zvijezde objavljuju prve epizode serija na svojim profilima

HBO se želi proširiti na Facebookove korisnike, dok Facebook želi ugroziti YouTube

Facebook je ozbiljno mislio, kad su odlučili dodatno razviti svoju uslugu prikazivanja videa. Naime, postigli su dogovor s HBO-om, prema kojemu će se na Facebooku emitirati prve epizode dviju novih humorističnih serija iz produkcije HBO-a.

Tako će se moći pogledati prva epizoda Ballersa, u kojemu glavnu ulogu ima Dwayne “The Rock” Johnson, koji ju je i objavio na svom profilu na Facebooku. Doduše, epizoda je vidljiva samo korisnicima u SAD-u. Jednako će tako Facebook prikazivati i prvu epizodu humoristične serije The Brink, u kojoj glavnu ulogu tumači oskarovac Tim Robbins.

Emitirat će prve epizode

Facebook će emitirati samo prve epizode serija i to samo ograničeno vrijeme. Nakon toga, serije će biti dostupne na HBO-ovim kanalima. Međutim, neće ih se moći naći niti na jednoj drugoj platformi, osim HBO-ove, javlja CNBC. Tako ih se neće moći gledati na YouTubeu ili bilo gdje drugdje.

HBO želi Facebookovo golemo tržište

Za HBO je ovaj potez pokušaj približavanja Facebookovih 1,44 milijarde aktivnih korisnika mjesečno. Ogromno je to tržište, kojega djelić za sebe želi i televizijski kanal. Logično je i aktiviranje dvojice glumaca. Johnson, naime, ima 49 milijuna fanova na Facebooku. Iako nisu svi iz SAD-a, za očekivati je da većina njih svakako jest.

Facebook želi ugroziti YouTube

S druge je strane za Facebook ovakav poslovni potez još jedan način da ugrozi YouTube i zasjedne na tron prikazivanja videa na internetu. YouTube je u ovom segmentu i dalje dominantniji. Godišnje se na njemu videi prikažu osam milijardi puta, dok je na Facebooku upola manje – četiri milijarde.

Međutim, Facebook po pitanju prikazivanja videa bilježi veći i brži rast od YouTubea. Ove je godine, u odnosu na prošlu, na Facebooku objavljeno četiri puta više videa. YouTube nije zabilježio značajnije promjene.