Zagrebački gaming studio Gamechuck rastura sa svojom novom igrom Speed Limit

Igra je već sada u prodaji, a recenzije za igru su iznimno pozitivne

Gaming studio Gamechuck, prvi hrvatski game developer koji je 2019. godine uspio dobiti financiranje Europske unije, izdao je novu retro arkadnu igru Speed Limit. Izgled igre podsjeća na igre iz 80-ih i 90-ih godina, za što je zaslužna pixel art tehnika dizajniranja igara. Speed limit je akcijska arkadna igra u kojoj je samo prividan cilj doputovati na posao. Međutim, pravi cilj je preživjeti napade horde neprijatelja, koji vas natjeravaju po unutrašnjosti vlaka ili pak u mlažnjaku. Poanta je da se brzina igre konstantno povećava, što naravno povećava i težinu, ali i tjera igrača na daljnje igranje. Igra ne oprašta pogreške, stoga se igrači moraju pripremiti na hrpu ponovnih pokretanja nivoa.

Telegram je s Gamechukom napravio veliki intervju još početkom 2020. godine kada su nam ispričali kako je bilo graditi gaming startup u Hrvatskoj. Gamechuck je krenuo s dvojicom zaposlenih, a za vrijeme našeg intervjua narasli su na desetero, a Gamechuck je nastavio svoj rast pa su sada došli do 15 zaposlenih. Od svog osnutka, izdali su nekoliko komercijalnih igara i nekoliko besplatnih igara koje su kao studio razvijali za edukativne ili promotivne svrhe. Njihovi najpoznatiji proizvodi su njihovi interaktivni stripovi All You Can Eat i vApe Escape, a čini se da će novi naslov Speed Limit postati još veći hit.

Recenzije igre su fantastične

Kako je ispričao osnivač Gamechucka Aleksandar Gavrilović, recenzije igre koje su do sada izašle su fantastične. Igra trenutno ima 95 posto pozitivnih recenzija, a Gavrilović kaže kako razvoj igre nije gotov, pa da sada kreću raditi na ekspanzijama, nadogradnjama i DLC-ovima. Gavrilović je kratko i sumirao radnju igre. “Speed Limit od početka do kraja krasi neprekidna akcija bez zaustavljanja. Ovo je vrlo teška i vrlo brza igra, baš kao što bi trebala biti svaka prava retro pucačina. Čim igrač pomisli da je shvatio kako igra funkcionira, igra će promijeniti žanr, vjerno dočaravajući zlatno doba arkadnih kabineta”, kaže Gavrilović.

Igra je već u prodaji, a iz Gamechucka kažu kako prodaja i predbilježbe za igru idu vrlo dobro. U nekoliko dana koliko je Speed Limit dostupan, dobili su preko 12.000 postavljanja na popis želja na gaming platformi Steam, a prodali su i gotovo deset tisuća kopija igre. Većina tih prodanih igara su fizičke kopije, što je poprilično neobično za igru u današnje doba, no odgovara retro dojmu igre iz 80-ih i 90-ih, kada su praktički jedine opcije bile fizičke kopije.

Igra je izašla na svim većim gaming platformama, pa je tako dostupna na PlayStationu 4 (igrivo i na PlayStationu 5), Steamu, Nintendovom Switchu i Xbox-u, a za izdavanje igre zadužen je japanski izdavač Chorus Worldwide Games.

Imaju velike planove za ovu godinu

Fizičko izdanje igre je ograničeno, a izrađeno je 3300 primjeraka za Nintendov Switch, te 1700 primjeraka za PlayStation 4. U ponudi je limitirano kolekcionarsko izdanje koje dolazi s artbookom, soundtrackom, posterom i naljepnicom, a ograničeno je na 700 primjera za Switch i 350 primjeraka za PlayStation 4.

Iz Gamechucka ove godine planiraju izdati još jedan retro naslov i dovršiti demo verziju za The Ark Fantastic. Nadaju se da će ove godine i predstaviti svoj hardverski proizvod Gamechuck Arcades, retro igraću konzolu koja svojim dizajnom podsjeća na stare arkadne strojeve iz igraćih salona 80-ih i 90-ih godina. No, kako nam je Gavrilović objasnio u intervjuu, premda je riječ o retro konzoli, ona je ustvari moderan stroj koji će nuditi značajke poput spajanja na internet i online natjecanja, što dakako nije bilo moguće u 80-ima.