James Cameron otkrio da je dosta nervozan oko rezultata koje će postići novi nastavak 'Avatara'

Uspjeh kojeg je postigao prvi dao na redatelja je stavio veliki pritisak

LOS ANGELES, CA - APRIL 22: Director James Cameron attends the 20th Century Fox & Earth Day Network's "Avatar" Tree Planting Event on April 22, 2010 in Los Angeles, California.   Amanda Edwards/Getty Images/AFP
FOTO: AFP

“Avatar” je bez sumnje bio najvažniji film 2009. godine. S ukupno 2.78 milijardi dolara zarađenih na kino blagajnama diljem svijeta postao je uvjerljivo najisplativiji film svih vremena, a također je svjetskoj publici predstavo 3D tehnologiju u kinima.

Kao što je bilo i za očekivati, redatelj James Cameron je zbog ovih brojki pod pritiskom da i novi nastavci budu barem približno toliko uspješni. Prvi od ukupno tri nastavka koji se paralaleno snimaju prvotno je bio najavljen za kraj 2016., da bi početkom ove godine saznali da je izlazak pomaknut za kraj 2017. Pritom nije ponuđen neki službeni razlog za tu odgodu, ali je predsjednika studija 20th Century Fox Jim Gianopulos tada rekao da “James Cameron ima svoj ritam rada”.

Mora dokazati da prvi dio nije uspio slučajno

Cameron se vrlo rijetko pojavljuje u medijima. Većinu vremena provodi na Novom Zelandu gdje u nekom ogromnom studiju radi na “Avataru”. No američki magazin Entertainment Weekly je uspio doći do slavnog redatelja i s njim kratko popričati o filmu. Otkrio je kako trenutno još jednom pročešljava scenarije za sve nastavke, ali da je sve ostalo spremno. “Paralelno radimo na sva tri scenarija i na dizajnu, koji je sad pri kraju. Godinu i pol smo radili na dizajnu, i sad su svi likovi, bića i scenografije uglavnom spremni”, rekao je Cameron.

S obzirom na dobar razvoj situacije vezano za film i da je sve izglednije da će sve biti gotovo unutar (produženih) rokova, bilo bi za očekivati da će Camerom biti zadovoljan. “Zaista nisam. Uvijek si postavljam izazove, a ovo je možda jedan od najvećih ikad. Velika su očekivanja od ovih filmova, posebno od ‘Avatara 2’, s kojim moramo dokazati da prvi dio nije bio slučajan uspjeh. Zato moramo isporučiti dobar proizvod”, rekao je.