Kako se Madonna gadno osramotila pokušavajući koristiti društvene mreže

Stručnjaci smatraju da je pjevačica potpuno promašila smisao većine mreža

FOTO: tumblr

Madonna ne prestaje uzurpirati svjetku javnost svojim istupima. Nakon što je nedavno na društvenim mrežama objavila seriju fotografija povijesno potlačivanih osoba kao što su Nelson Mandela i Martin Luther King, pustila novi spot putem Snapchata i zaskočila stol na potpisivanju za Jay Z-jevu novu platformu Tidal, postalo je jasno da je promašila uhvatiti korak sa s modernim tehnologijama.

Svoju seriju neuspjeha povezanih s novitetima u virtualnim svjetovima nastavila je pokušajem obljavljivanja svog najnovijeg video uratka na Meerkatu. Pitate se što je to? Ja se jesam. I ništa mi nije jasno. No, ne brinite, tko bi to sve, na kraju krajeva, mogao pratiti? Nije vas pregazilo vrijeme ako niste upoznati s najnovijim tekovinama silnih interneta.

U slučaju Madonne to baš i nije tako. Ona zarađuje uglavnom time da se reklamira gdje god stigne. Pa i na novim opskurnim platformama kao što je Meerkat. Uglavnom, nakon što je njezin pokušaj ismijan od publike jer je propao u velikom stilu (bug je onemogućio emitiranje uživo pa su se njeni jadni fanovi načekali na svoju kraljicu), ona je svoj spot objavila putem Veva. Tko zna, možda idući put pokuša s Periscopeom. Da, i to je nešto novo.