Kako se Madonna gadno osramotila pokušavajući koristiti društvene mreže
Stručnjaci smatraju da je pjevačica potpuno promašila smisao većine mreža
Madonna ne prestaje uzurpirati svjetku javnost svojim istupima. Nakon što je nedavno na društvenim mrežama objavila seriju fotografija povijesno potlačivanih osoba kao što su Nelson Mandela i Martin Luther King, pustila novi spot putem Snapchata i zaskočila stol na potpisivanju za Jay Z-jevu novu platformu Tidal, postalo je jasno da je promašila uhvatiti korak sa s modernim tehnologijama.
Svoju seriju neuspjeha povezanih s novitetima u virtualnim svjetovima nastavila je pokušajem obljavljivanja svog najnovijeg video uratka na Meerkatu. Pitate se što je to? Ja se jesam. I ništa mi nije jasno. No, ne brinite, tko bi to sve, na kraju krajeva, mogao pratiti? Nije vas pregazilo vrijeme ako niste upoznati s najnovijim tekovinama silnih interneta.
This ❤️#rebelheart had a dream! pic.twitter.com/PIwcwosS2G
— Madonna (@Madonna) January 2, 2015
U slučaju Madonne to baš i nije tako. Ona zarađuje uglavnom time da se reklamira gdje god stigne. Pa i na novim opskurnim platformama kao što je Meerkat. Uglavnom, nakon što je njezin pokušaj ismijan od publike jer je propao u velikom stilu (bug je onemogućio emitiranje uživo pa su se njeni jadni fanovi načekali na svoju kraljicu), ona je svoj spot objavila putem Veva. Tko zna, možda idući put pokuša s Periscopeom. Da, i to je nešto novo.